|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
mikkelfrost ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1192 |
![]() Sendt: 15-November-2010 kl. 16:40 |
|
hey
jeg har fundet outlook 2010 på amazon meget billigt men der står det er på eng ... kan man selv ligge dansk på på en måde eller ? fx ved at hente sprog pakke hot m$oft ? |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19835 |
![]() |
|
Det er jeg ret overbevist om at man ikke kan. Klaus (der aldrig kunne finde på at betale for et mailprogram). |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Live Mail 2011 (Win7), slår det da med flere længder.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19835 |
![]() |
|
Og G-mail slår det hele... Klaus |
||
![]() |
||
mikkelfrost ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1192 |
![]() |
|
ja men dem kan man ikke synke med iphone :(
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Jeg bruger begge systemer.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Ulvaren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 401 |
![]() |
|
Livemail har for mig et problem, kan ikke synkroniseres med en Iphone.
Det kan outlook.
|
||
Logitech® Harmony®
Philips 47PFL9664/12 Sonos Connect Linksys E3000 |
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
|
hvad er det for nogegt vås om at man ikke kan synce gmail med iphone? - der er da komplet understøttelse for gmail direkte på iphone / ipod/ipad. når jeg er hjemme er det den måde jeg læser mails fra gmail. (har kun en ipod touc)
nej du skal ikke køre din mail som pop3 på din desktop men derimod som imap så det ikke er på din desktop, men derimod via din normale mailudbyder at mails ligger. så er der også kontakt via mobiltlf af en vilkårlig fabrikat. Tværtimod er det en meget omstændelig måde hvis du kører pop3mail og skal synce via itunes. det er en temmelig forkvaklet måde at arbejde på. at outlook 2010 og 2011 (mac vers) faktisk er ganske god er en anden side af sagen, men den er god til forretningsbrug. til hjemmebrug synes jeg den er voldsomt overkill. |
||
![]() |
||
Ulvaren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 401 |
![]() |
|
Når jeg snakker om Live Mail, så er det Microsoft Live Mail.
|
||
Logitech® Harmony®
Philips 47PFL9664/12 Sonos Connect Linksys E3000 |
||
![]() |
||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() |
|
Her. http://www.google.com/intl/da_ALL/mobile/iphone/ |
||
![]() |
||
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
![]() |
|
For at vende tilbage til emnet, så kan man hos Msoft købe en Dansk sprogpakke for en pris af ca 200 kr:
Fundet ved hjælp af en enkelt google søgning. Edit: Hvis man selv vil downloade kan den hentes her:
Redigeret af pfugl - 16-November-2010 kl. 08:35 |
||
/Peter
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Øhhh...nej.
M.v.h.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |