recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - outlook spøgesmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketoutlook spøgesmål

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1760
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2010 kl. 11:06
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Live Mail 2011 (Win7), slår det da med flere længder.

Et det ikke det der Hotmail gejl? Det slår absolut ingenting. Egentligt utroligt Hotmail / live stadig har så mange brugere. 
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 16-Januar-2007
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2010 kl. 11:19
Mit gæt er, at folk tror man skal bruge en hotmail-konto for at benytte MSN... og så den typiske at når det kommer fra MS, så er det nok toppen af poppen LOL
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2010 kl. 12:11
Eller folk tror de skal bygge en rumraket for at modtage/sende mails.
Live mail (med det forholdsvis korte bekendskab jeg har stiftet med det), virker som et rigtig godt gratis alternativ til det langt mere omstændige Outlook. Og jeg er ret sikker på, at det var det som var Microsofts mening med Live Mail. En nyere, bedre og opdateret Outlook ekspress, eller Outlook i light udgave.
Et problem, som jeg kun har hørt fra min bedre halvdel med Live Mail er, at hun kan ikke synkronisere hendes Android/gmail kalender med Live Mail kalenderen. Det burde virke, men der er nok en bug i det et eller andet sted. (Eller så har hun gjort noget forkert. Det er kun ganske lidt jeg har fået kigget på det).

Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2010 kl. 18:15
Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Live Mail 2011 (Win7), slår det da med flere længder.

Et det ikke det der Hotmail gejl? Det slår absolut ingenting. Egentligt utroligt Hotmail / live stadig har så mange brugere. 

Nej! Det har absolut intet med Hotmail at gøre...

M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2010 kl. 18:15
Oprindeligt skrevet af MartinJohansen MartinJohansen skrev:

Mit gæt er, at folk tror man skal bruge en hotmail-konto for at benytte MSN... og så den typiske at når det kommer fra MS, så er det nok toppen af poppen LOL

Rolig nu Johansen.  Wink
Mon ikke du skal sætte dig ind i tingene - i stdet for at gætte (forkert)?  LOL

M.v.h.
Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 16-Januar-2007
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2010 kl. 18:32
Jeg responderede på Rune's indlæg omkring Hotmail's popularitet - jeg har ikke taget stilling til hverken Outlook eller Live Mail eller andet.

Af os to så har jeg på fornemmelsen jeg er den der behøver sætte mig mindst ind i emnet mht computere ;) TV lader jeg dig om, men computer-tronen får du ikke :P
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2010 kl. 19:42
windows live mail 2011 er applikationen der decideret erstatter den gamle outlook express (og er kommet under "live" parablyen sammen med live messenger og alle de andre programmer.) og har derfor ikke decideret noget med hotmail som rent teknisk set også hedder live mail - men som er en decideret mail-tjeneste. (dejligt med lidt sproglig forvirring her) da det er en tjeneste har den selvfølgelig ikke noget "versionsnummer" som hos MS i dag primært udgøres af publiceringsåret.
Det vi så kommer tilbage til er selvfølgelig mikkefrosts udfordring med at kunne synkronisere på en iphone.
generelt set så bør man bruge imap protokollerne når man skal være "mobil" det vil sige at der teknisk set ikke sker nogen sync overhovedet da man har direkte adgang til serverne hvor mailen ligger uanset om det er via en desktop app eller en mobil app. Det kræver selvfølgelig at ens mailtjeneste understøtter imap, men jeg synes nu aldrig at have set en der ikke gjorde, hvad enten det er tdc, yousee, stofanet eller en online tjeneste som hotmail/yahoomail/gmail eller lignende.
(et lille hint - husk at slå slet mail på server efter læsning fra på sin desktop app! mener jeg kan huske det var en standardindstilling på den gamle outlook express tilbage i tidernes morgen! :-) og så slettede den selvøflgelig mailen når man havde læst den. hvilket selvfølgelig betød man ikke havde adgang til den fra de andre lokationer man forsøgte at få adgang fra, men mailen lå så kun 1 sted.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu