recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Over Ear bluetooth hovedtelefoner. Max 1000Kr
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Over Ear bluetooth hovedtelefoner. Max 1000Kr

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Wolff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2008
Status: Offline
Point: 572
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wolff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Over Ear bluetooth hovedtelefoner. Max 1000Kr
    Sendt: 16-Marts-2018 kl. 12:40
Sidder ofte og ser film, eller serier på ipaden med mine in ear bluetooth’s, men mine ører bliver hurtig trætte af propperne.. så er på udkig efter et par over ears hovedtelefoner.

Helst Max 1000Kr.
Bluetooth (behøver ikke aptx og andet fancy).
Over Ear. Duer ikke til on ear.
Helst low latency, så der ikke er for meget med lipsync.
Lukkede. Sidder ofte nogen ved siden af mig..
Noise Canceling er ikke en nødvendighed.
Er ikke noget mærkedyr, så det er lidt underordnet.
Skal bare lyde fint til film brug, og bruges minimalt til musik.
Ikke noget med dioder eller andet gaming gejl ;)
Batteritid er ikke den sore dealbreaker.

Nogle gode bud?
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2018 kl. 21:29
https://www.elgiganten.dk/catalog/tv-radio/dk_hovedtelefoner/hovedtelefoner?SearchParameter=%26%40QueryTerm%3D*%26ContextCategoryUUID%3D0.SsGQV5klQAAAFDOdU2st58%26discontinued%3D0%26online%3D1%26Tilslutning%2B%2528tr%25C3%25A5dl%25C3%25B8s%2Beller%2Bmed%2Bkabel%2529%3DTr%25C3%25A5dl%25C3%25B8s%26Type%2Bhovedtelefoner%3DAround-ear%26%40Sort.ProductListPrice%3D0&PageSize=48&ProductElementCount=&searchResultTab=Products&CategoryName=dk_hovedtelefoner&CategoryDomainName=store-elgigantenDK-ProductCatalog#filter-sidebar

sennheiser's er på weekendtilbud til under 1000.
Dustinhome har engang haft nogle af dem her tilbud til lige under 1000, - de skulle lyde vanvittigt godt. https://www.dustinhome.dk/product/5010885804/k845bt (men er også klar over de ikke er på tilbud ligenu.) endte selv med at holde mig til in-ear. så meget stationær lytning har jeg desværre ikke. OG over-ear virker a h t når man sidder og råsveder på en hjemmetræner, hvilket var det eneste stationære brug jeg har. :-)
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2018 kl. 18:36
Hej Wolff,

Jeg har et par Velodyne vFree høre telefoner ubrugt og i original emballage til salg kr hvis det kunne være interessant? 


Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu