|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Christian G. ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 04-November-2008 kl. 21:42 |
|
Problem: VMC overstyrer min over/underscan justeringer af HDMI så snart VMC'en går fullscreen. Jeg har søgt rundt på forumet, for at få løst mit problem - og kan finde en masse diskusioner omkring 1:1 forhold og over/underscan ift. hdmi. Jeg har taget et standpunkt og justeret min 720P til, så kanterne passer. MEN - når jeg går i VMC fullscreen tager den magten og fjerner mine justeringer så længe det er startet. Går jeg ud på desktop'en ser det fint ud igen. Hvordan får jeg VMC til at høre efter min nVidea skærm-indstillinger - og ikke sig selv? Detaljer: Håber der er nogle der kan hjælpe - eller pege mig i rette retning
|
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Disable refreshrate changes i Vista MCE
Reg til at disable:
Reg til default:
Redigeret af Patriarken - 05-November-2008 kl. 09:45 |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |