recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Overfør CD til iPad uden anvendelse af PC/Mac.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Overfør CD til iPad uden anvendelse af PC/Mac.

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
htpcdude Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 300
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér htpcdude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2014 kl. 21:07
@kampus....
Det er også mig. Det var en testbruger jeg oprettede på et tidspunkt.

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2014 kl. 21:09

Der tænker jeg så modsat. I stedet for at konvertere, kommer musikken nu fra You Music, det er jo med når man nu har You See.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
htpcdude Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-September-2008
Sted: Denmark
Point: 300
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér htpcdude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2014 kl. 21:14
@Radiomanden

Nu er damen en smule konservativ anlagt.
Hendes internet er via mobiltelefonen. Ikke noget fancy med streaming. Indtil for en måned siden var internet noget hun havde adgang til på arbejdspladsen, bibliotek etc.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2014 kl. 21:19
Så kan hun oprette en iTunes konto fra en biblioteks PC, og smide CD'er i her.

Der er ikke andre muligheder for at lægge hendes egen musik på tlf. Ellers skal hun over til android tlf og tablet.

Redigeret af Kampus - 10-August-2014 kl. 21:21
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2014 kl. 21:23

Det er da ikke sikkert man får lov til det. Derudover er der vel som andre steder tidsbegrænsning på brug af PCen.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2014 kl. 21:31
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Det er da ikke sikkert man får lov til det. Derudover er der vel som andre steder tidsbegrænsning på brug af PCen.

PRØV!
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2014 kl. 21:36
Og hvorfor skal musikken så lige komme fra iPad. Den har ikke god lyd..
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19474
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2014 kl. 21:54
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Der er ikke andre muligheder for at lægge hendes egen musik på tlf. Ellers skal hun over til android tlf og tablet.

Hvordan vil du overføre musik til en android dims uden en pc?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2014 kl. 21:55

Hovedtelefoner måske?

Klaus
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2014 kl. 22:06
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Hvordan vil du overføre musik til en android dims uden en pc?

Klaus

En android dims med SD
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2014 kl. 22:09
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Hovedtelefoner måske?

Klaus

Ja eller en dock højttaler med BT

Der findes små forstærkere med HD, hvor man lægger sin musik på, og kan så efterfølgende afspille musikstreaming. Var det ikke smartere?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2014 kl. 22:11

En android dims med SD

Hvordan kommer en cd over på et SD kort?

Klaus
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu