recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Overføre alle billeder fra iPad til Google Fotos
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Overføre alle billeder fra iPad til Google Fotos

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Overføre alle billeder fra iPad til Google Fotos
    Sendt: 11-Juni-2022 kl. 07:32
Jeg har fulgt denne guide: https://komputer.dk/telefon/iphone/overfoer-nemt-dine-iphone-billeder-til-google-fotos

Jeg har prøvet to gange. Første gang overførtes 30 video’er og jeg fik at vide at forespørgslen ikke kunne gennemføre pga. en fejl. Den har dog ikke overført alle video’er. Anden gang fik jeg en mail med teksten

Some of your photos could not be copied. This problem may have occurred due to an unsupported photo format or a timeout during transfer”. 

Den havde kopieret 0 billeder og havde 539 fejl. 

Er der en anden måde at gøre det på? En der virker? Kan man ikke bare vælge fotos og uploade dem til hvor man vil.

Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 992
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2022 kl. 14:16
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1935
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2022 kl. 21:49
Har du prøvet med færre videoer ad gangen? Måske, 30 var lige i overkanten? Med billeder går det noget nemmere, da de ikke fylder så meget pr. stk.
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu