|
Overføre film osv. fra pc til ps3? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
andgreve ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2012 Sted: Greve Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Maj-2012 kl. 15:47 |
Håber der er nogen der kan hjælpe!
Har nu købt en ps3, men kan ikke finde ud af hvordan jeg overfører mine film, billeder og musik til den! Har forsøgt at bruge en extern hardisk, men den siger at mine video filer er for store! Håber der er nogen der kan nogle trix. Takker! Andreas
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://playstadium.dk/10915/guide-ps3-media-server/
Istedet for at afspille over netværket er der en mulighed for at kopiere (vist nok ved at markere filen og trykke trekant). Det er ret kluntet, og den kan også være lidt kræsen med formatet på dine filer. Personligt synes jeg at det er for frustrerende, så jeg endte med at købe en dedikeret boks til at se mine rippede film fra. |
|
![]() |
|
andgreve ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2012 Sted: Greve Status: Offline Point: 5 |
Hej Kasper.
Jeg må nok indrømme at jeg ikke blev klogere af dit svar. Jeg har købt min ps3, kun til det formål at ha film, billeder og musik på den! Så det jeg efterlyser, er hvordan jeg overfører mine billeder og videoer, fra min computer til min ps3'erer! Kan disse filer overføres trådløst? Hvis ikke, hvilket kabel skal jeg bruge? Jeg troede, at man kunne få computeren og ps3'eren til at tale sammen, når de begge er på samme trådløse router. Men hvordan ved jeg ikke! (Det er windows 7 jeg har) Jeg håber inderligt, at der er nogle som kan hjælpe. Er åbentbart ikke så com/ps3 kyndig, som jeg troede... Andreas
|
|
![]() |
|
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
brug bittorent den kan vidst gøre det.
|
|
Samsung 65HU7505
Pioneer VSX-LX50 SVS 5 satelite SVS SB2000 JVC HD750 Sony PS4 |
|
![]() |
|
bittorent ?
Hvad/Hvor/Hvordan? |
|
![]() |
|
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
hvis du ikke kender programmet så skal du ikke bruge det. da man deler sine torrentfiler dvs film man henter fra nettet, så deler programmet det til ps3eren.
|
|
Samsung 65HU7505
Pioneer VSX-LX50 SVS 5 satelite SVS SB2000 JVC HD750 Sony PS4 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |