|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() Sendt: 28-Januar-2007 kl. 16:20 |
|
Konen vil have et forfærdeligt grimt skab ind i tv stuen hvor sat receiver /forstærker/hdoptager skal stå bag lukket døre. Så mit spørgsmål er om der findes noget som kan overføre fjernbetjenings signal til det der står bag de frygtelig låger på det skab? |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() |
|
Tak for det Lars. Så har jeg lige et nyt spørgsmål. Hvis jeg så går og overvejer at få en universal fjernbetjening kan man så få noget hvor ir sender modtager og fjernbetjening ligger i et sæt? |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Det tror jeg ikke. Men sådan en modtager virker med alle fjernbetjeninger (måske pånær B&O der er speciel) /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
![]() |
|
Skal den box stå synligt som du linker til? Og hvis ja findes der så en anden ir sender/modtager hvor man kun har et øje synligt? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, den skal stå synligt.
Sættet består af en modtager (den lille grå boks) og 2 sendere på kabel.
Så der går et kabel fra modtageren ind i skabet, hvor de kan betjene mindst 2 stk. udstyr (pga. de to sendere).
/Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
Vendel ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-April-2004 Status: Offline Point: 423 |
![]() |
|
Måske du skulle overveje f.eks. en Logitech 895 . Så kan du jo også rigtig irretere fruen når hun sidder og ser tv og nyder synet af det "smukke" skab, mens du må knokle med maden ude i køkkenet, ved at skifte kanal engang i mellem der ude fra. Redigeret af Vendel - 28-Januar-2007 kl. 18:01 |
||
PV
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Vendel det er vist noget farligt noget du er ved at rode mig ud i. Nå men kan den fjernbetjening skyde igennem væge og muligvis de frygtelige låger? |
||
![]() |
||
Vendel ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-April-2004 Status: Offline Point: 423 |
![]() |
|
Jeg håber heller ikke i(fruen) bor lige hende om hjørnet. Ifølge Logitech skulle den kunne styre apperater der står i andre rum i huset, så en skabslåge burde vel ikke være det store problem. Opdatering: Jeg bruger selv en 885 som er meget lig med 895, bare uden RF. Den kan god skifte kanale på en DVB-T der er gemt væk vag ved TVèt, så den sender rimelig kraftig, dog nok ikke nok til at gøre det bag en låge. Redigeret af Vendel - 28-Januar-2007 kl. 19:14 |
||
PV
|
||
![]() |
||
007½ ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Status: Offline Point: 12 |
![]() |
|
Du kunne også overveje denne her, til at overføre signalet fra dine eksisterende fjernbetjeninger til "skabet". Synes at den er pænere og mere diskret end den der ellers er vist fra KOZ. http://www.techhaus.dk/product_info.php?products_id=2555 Bare et forslag
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |