recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Overføre optagelser fra TV HDD til PC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Overføre optagelser fra TV HDD til PC

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10583
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2014 kl. 22:12
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Hvis du vil gemme optagelser på en HDD, som kan afspilles på andre enheder, så skal det være en af de nævnte modtagere fra Denver eller Clint.

Det er dog en sandhed med modifikationer, idet der findes et hav af modtagere der kan det samme.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2014 kl. 09:39

Det er fair nok, men nu var det jo lige de to som blev omtalt.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
inside Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Februar-2005
Sted: Denmark
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér inside Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2014 kl. 12:14
På Panasonic kan det lade sig gøre ved at følge min guide her:

Om man ca. kan bruge samme fremgang på Samsung ved jeg ikke, men det er da værd at prøve. 
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2830
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2014 kl. 20:09
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Det kan du ikke!

Klaus

Det kan man jo faktisk godt, ihvertfald med nogle Samsung TV - Ikke officielt forståes, men der er muligheder. Om det er ulovligt ved jeg faktisk ikke?
Til top
jaccar Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-August-2012
Sted: Danmark
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jaccar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2014 kl. 07:38
@Klaus,
Kan du ikke lige uddybe din Panasonic kommentar - skal det forstås sådan at PVR optagelser på HDD kan deles via DLNA ?? Det ville være sweet Clap
Er nemlig ved at skulle købe nyt TV og har kig på Panasonics dobbelt tuner og har ofte bandet de krypterede optagelser til helvede Angry
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2014 kl. 08:07
Ja jaccar.

Panasonics nyere optagere og tv, kan dele optagelserne via DLNA!

M.v.h.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19818
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2014 kl. 08:21
Oprindeligt skrevet af jaccar jaccar skrev:

Kan du ikke lige uddybe din Panasonic kommentar - skal det forstås sådan at PVR optagelser på HDD kan deles via DLNA ?? Det ville være sweet

Kig lige på den youtube video "sweet" smed et link til.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu