|
Overføre Windovs til SSD |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10581 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er klart. Alt hvad du ellers installerer af programmer, integrerer sig jo på en eller anden måde i Windows, og fylder dermed. Har du også husket at tømme papirkurv og slå systemgendannelse fra? Jeg har netop tjekket min egen Windows mappe, og den fylder 13,9 GB, og i alt er der brugt 24,6 GB på mit C drev hvor jeg har 106 programmer installeret. Alle Windows opdateringer er desuden installeret. Win7 Home Premium, 32 bit. Flemming Redigeret af fltk - 22-Juli-2014 kl. 16:11 |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg lavede det der hed et Migrate fra min gamle harddisk til en SSD på min stationære (win8) og det gik utrolig let.
Brugte et program der hedder Paragon HDM Suite 14 til at klare sagerne, og det er utrolig let at bruge.. det tog 1-1½ time så var det klaret. (til trods for der var 100-140gb der skulle flyttes og at jeg kun har Sata2, så jeg max kan kører med 250mb/sek på harddisken) herefter brugte jeg MiniTool Partition Wizard 7 til at flytte rundt på partitionerne ![]() |
||
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |