recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Overførsel af store filer til nas
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Overførsel af store filer til nas

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2012 kl. 20:01
jeg har aldrig nogensinde set en usb-forbindelse som kontinuert har kunnet levere 40+MB/s så gigabit VIL være hurtigere. Til gengæld kan der let være nogle andre problemer i netværket som gør at der kommer lave hastigheder - men det kræver en klarlæggelse af hvordan netværket ser ud med udstyr for at kunne finde eventuelle fejlkilder. - jeg har et WD powerline sæt som egentlig skulle kunne køre mellem 50 og 150mbit. Desværre så drosler den hastigheden ned til 8-10mbit når der er tale om meget store filer (når jeg blandt andet flytter optagede filer fra eyetv ned på min win-maskine) men med trådløst på de tidspunkter så er det faktisk langt hurtigere.
Til top
Michaelsc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Maj-2008
Sted: Denmark
Point: 260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michaelsc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2012 kl. 08:52
Jeg tror jeg vil starte med at forbinde min stationær til routeren via et netværkskabel for at undgå trådløs overførsel.
Til top
ThomasT1976 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-November-2008
Point: 95
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasT1976 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2012 kl. 10:01
Oprindeligt skrevet af Michaelsc Michaelsc skrev:

Jeg tror jeg vil starte med at forbinde min stationær til routeren via et netværkskabel for at undgå trådløs overførsel.

Hvis du bruger wi-fi forstår jeg udemærket din fustration over hastigheden...det er håbløst!!
I med kablet.
TV: Pioneer PDP-LX5090 og PDP-4270XA og PDP-436XDE
Reciever: Onkyo TX-SR608
Højttalere: KEF KHT-3005
Multirumssystem: Russound CAM-6.6T + Sonos ZP90
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu