|
Overførsel af store filer til nas |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg har aldrig nogensinde set en usb-forbindelse som kontinuert har kunnet levere 40+MB/s så gigabit VIL være hurtigere. Til gengæld kan der let være nogle andre problemer i netværket som gør at der kommer lave hastigheder - men det kræver en klarlæggelse af hvordan netværket ser ud med udstyr for at kunne finde eventuelle fejlkilder. - jeg har et WD powerline sæt som egentlig skulle kunne køre mellem 50 og 150mbit. Desværre så drosler den hastigheden ned til 8-10mbit når der er tale om meget store filer (når jeg blandt andet flytter optagede filer fra eyetv ned på min win-maskine) men med trådløst på de tidspunkter så er det faktisk langt hurtigere.
|
|
![]() |
|
Michaelsc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 260 |
Jeg tror jeg vil starte med at forbinde min stationær til routeren via et netværkskabel for at undgå trådløs overførsel.
|
|
![]() |
|
ThomasT1976 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-November-2008 Status: Offline Point: 95 |
Hvis du bruger wi-fi forstår jeg udemærket din fustration over hastigheden...det er håbløst!!
I med kablet.
|
|
TV: Pioneer PDP-LX5090 og PDP-4270XA og PDP-436XDE
Reciever: Onkyo TX-SR608 Højttalere: KEF KHT-3005 Multirumssystem: Russound CAM-6.6T + Sonos ZP90 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |