|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BendixDK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() Sendt: 25-August-2009 kl. 14:29 |
Hej Jeg har lige nu almindelig antenne på taget, hvor jeg modtager DR1 og TV2. Jeg har også et større sat-anlæg med 4 hoveder og 2 sat-modtagere (Dreambox 500 og Dreambox 7020). Sat-anlægget er demonteret, da jeg inden for de næste par måneder skal have nyt tag på. Indtil tag er færdigt og sat-anlæg monteret igen, vil jeg gerne se digitalt tv, hvordan gør jeg nemmest og billigst det? Kan jeg smutte i Harald-Nyborg og købe deres billige Denver-modtager og benytte min eksisterende antenne? eller er det smartere at købe en DVB-modtager til Dreamboxen og benytte min eksisterende antenne? Eller er der andet jeg bør overveje? Bendix |
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Billigst bliver det nok med Denver-modtageren. Men den kan du se DR1, DR2 og TV2 digitalt frem til 2012. |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Mon ikke du kan låne dig frem? Der er vist mange der har en DVB-T boks til overs efter at de har fået et fladskærms-tv med indbygget tuner.
|
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |