recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Oversigt over de tyndeste TV (slim line)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOversigt over de tyndeste TV (slim line)

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2010 kl. 20:03
i et soveværelse, hvor man ikke har tv møbel, der er et super fladt favorabelt, også i stuen hvor man ikke lige gider store tv møbler, har da mange steder hvor tv´et ikke er et centralt møbel, men en biting som er rar at have til lidt nyheder..

Jeg bryder mig stadig ikke om LG´en ser KNALD godt ud på billeder, men i virkeligheden ligner det en gang billig kina plast, selvom de påstår det er glas.

pga den stadig har den tykke ramme inde bag glasset, og den er synlig, så går den aldrig en følelse af at være borderless. og så falder hele konceptet til jorden.

Z1 fra Panasonic er nok min favorit af det helt tynde den er bare EKSTREM dyr, sonys tynde LCD er også ok.

og med den forskel der feks. er på et B8000 og et pioneer, så må jeg indrømme jeg intet har imod at fokusere på design, for nogle er forskellen ENORM, for mig er den minimal.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu