|
Oversigt streaming film?? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-December-2017 kl. 07:34 |
|
Vi sad igår og ville se alene hjemme
Da vi pt har viaplay, Netflix, HBO, cmore, DR, TV2, Filmstriben, min bio (og sikkert flere...) Var det noget af en opgave - findes der en oversigt så man kan søge universielt? Ved godt Siri er på vej - det hjælper bare ikke nu :-( Evt en hjemmeside hvor man kan vælge hvilke udbydere man har og så søge i alle arkiver på en gang?? Vi fandt iøvrigt aldrig filmen da den skal være med dansk tale (tror ik den findes...) |
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Man kan søge efter titler på playpilot.com og se hvilke tjenester der hedder den
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
|
JustWatch.com
Findes også som app. Redigeret af Brixen - 10-December-2017 kl. 09:49 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
BorreBoy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 383 |
|
Kan også anbefale Playpilot |
||
![]() |
||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
|
+1 |
||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
|
alene hjemme i dansk tale er da vist et no go. - jeg har aldrig hørt om den skulle være kommet ud i en udgave med dansk tale - måske en udgave synkroniseret via DR Syn kanalen, men ellers ikke.
|
||
![]() |
||
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
|
Tak for alle svarene!!
Jeg lægger playpilot ind som favorit og bruger den Håbede lige en eller anden kendte til alene hjemme på dansk - selvom jeg inderst inde godt vidste det ikke kunne lade sig gøre... Men hvis man ikke skal ønske i julemåneden - hvornår så ;-) |
||
![]() |
||
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2126 |
|
Hvis man opretter login på playpilot kan man vælge hvilke tjenester man vil se søgeresultater fra. Og + herfra
![]() |
||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
||
![]() |
||
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
|
Fandt home alone til 19kr hos Blockbuster.
Kan man få 5.1 lyd på? Fra PC. |
||
![]() |
||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
|
Måske bruger jeg det forkert, men jeg synes ikke, at Playpilot respekterer mine valg af tjenester når jeg bruger den (har profil). Den viser hits fra alle tjenester under søgninger.
|
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
![]() |
||
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2126 |
|
Jeg mener at søgeresultatet gør, men ikke deres anbefalinger.
|
||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
||
![]() |
||
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1269 |
|
Tjenesten er vist heller ikke helt opdateret. F.eks. siger den at "Biler 3" ikke er tilgængelig nogen steder ;-)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |