|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
LasseHoejlund ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() Sendt: 20-Maj-2007 kl. 13:50 |
Hej kan nogen oversættelse dette til dansk vista sprog(hvis i ved hvad jeg mener.)
Hilsen Lasse højlund. |
|
Jeg har bare sådan en computer...du ved...?
|
|
![]() |
|
Psudo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
![]() |
Du skal ind i computeradministration under tjenester (se anden tråd hvor jeg har guidet dig derind) Find tjenesten: "Windows Media Center-modtagertjenesten" Voila! Hvorfor du ikke vil lade den optage mere med denne ændring forstår jeg ikke, men du må jo ikke have behov for det! God fornøjelse! V.H Psudo
Redigeret af Psudo - 20-Maj-2007 kl. 18:35 |
|
![]() |
|
hesselballe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Århus N Status: Offline Point: 92 |
![]() |
Hvilken version af Vista er det du bruger? Hvis det er Ultimate kan du ændre sproget til dansk. |
|
De dumme er ikke for kloge.
|
|
![]() |
|
LasseHoejlund ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Tak nu har jeg fundet ud af det... hilsen lasse |
|
Jeg har bare sådan en computer...du ved...?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |