|
Overstyret lyd på DR3 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Det tror jeg ikke - der er blevet lyttet til problemet, og det skulle være løst
![]() |
||||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||||
![]() |
||||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
|||
Det kommer an på hvordan man definerer "løst". Angiveligt må Antenneforeningen Århus ikke distribuere DR3 analogt (hvilket jeg finder morsomt, da man uden problemer "må" distribuere de andre DR kanaler analogt), så problemet er blevet "løst" ved at fjerne kanalen fra det analoge sendenet. Man kan godt argumentere for, at kanalen ikke længere har overstyret lyd i sin nuværende ikke-eksisterende form. Jeg må erkende, at jeg er komplet målløs, men det er jo ikke første gang, at Antenneforeningen Århus opfører sig på en så arrogant måde. Jeg kunne bruge andre verber, men jeg forsøger at holde mig i skindet... |
||||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||||
![]() |
||||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
|||
Jeg tror faktisk at man i første omgang løste problemet, men derefter fandt ud af at den ikke skulle være der analogt - så da jeg skrev var kanalen efter min overbevisning stadig i det analoge udbud
![]() |
||||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||||
![]() |
||||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
|||
Jeg regnede såmænd heller ikke med, at du svarede sarkastisk, modsat mit svar. ![]() Har for øvrigt kontaktet DR ang. DR3 og venter spændt på svar. |
||||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||||
![]() |
||||
skyking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 348 |
|||
Og nu når man har gjort Udbuddet "Stærkere" i basispakken, med kanalerne TV2 Charlie, TV3 og DK4, sætter det tingene ligesom i relief med hensyn til fordele DR 3 alene digitalt. Det fremhævede er anvendt i sammenhæng med hvad en beboer skrev.
Redigeret af skyking - 21-Februar-2013 kl. 15:56 |
||||
En noget indforstået Joke, do not answer!
|
||||
![]() |
||||
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
|||
Kort fortalt skal man vel i fremtiden forvente at flere og flere kanaler kun sendes i HD og digitalt - så har man et gammelt fjernsyn skal det vel bare udskiftes eller have en DVB-C tuner boks i r*ven.
|
||||
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
||||
![]() |
||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|||
Ja. You See har lukket for de kanaler som blev sendet i SD sideløbende med HD.
|
||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||||
![]() |
||||
|||
Det er jo heller ikke normalt (DR udtaget) at HD kanaler distribueres "nedskaleret" analogt....
|
||||
Lars B
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |