|
Overvejer at droppe traditionel tv |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Her er dert modsat forsvindende lidt Flov, mest optagelser og Streaming.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
|
Tja, FIA prøvede jo ellers i år ... gik ikke skide godt! Men mon ikke de benytter vinterpausen på at rette alle fejlene, og lancerer en ny og forhåbentlig bedre tjeneste næste år? Herhjemme (som så er i Sverige) har vi heller ingen TV-pakker, vi ser SVT, TV4 og TV6 (som sender en del CL-bold) via antenne, vi kan se DR hvis vi vil, men gør det aldrig, og så har vi ellers Netflix og HBO. Vi føler aldrig vi mangler noget (og F1 kan man jo se på "alternative" måder ...) |
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
|
Flow og pakker er stadig nr 1, hvis man gerne vil zappe samt have lidt paratviden.Hvorimod streaming snildt dækker behovet hvis man kun er til underholdning . .
|
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
![]() |
||
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 990 |
|
Huh?? Stort set alt hvad du kan se på flow, kan du også se via streaming. Så ingen grund til fordomme...
|
||
![]() |
||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1095 |
|
Jeg holdt op med at Zappe da vi fik digitale tuner, det tager simpelhen for lang tid Den eneste fordel flow pakkerne har er man ser målet i en fodboldkamp før dem der streamer |
||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Hvor ser man History og H2, Nat. Geo, BBC Brit og Earth.?
Redigeret af Radiomanden - 21-November-2019 kl. 15:25 |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
|
Det er jeg med på.Tendensen er bare,at når folk hopper på streaming,så nøjes mange med noget Netflix og YouTube lignende. Dermed er de uforudsete oplevelser ved feks at zappe ind i en eller anden spændende dokumentar gået fløjten. |
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19801 |
|
Forkert tuner..... Klaus
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19801 |
|
Men, man gør det bare sjældent..... Klaus
|
||
![]() |
||
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 990 |
|
Ok.....
|
||
![]() |
||
|
Prøv lige at nærlæse hvad jeg skrev...
|
||
![]() |
||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1095 |
|
Og mærkeligt nok var der ikke et eneste tv hos Fona der reklamerede med speed tuner |
||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |