recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Overvejer at droppe traditionel tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Overvejer at droppe traditionel tv

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2019 kl. 16:53
 Her er dert modsat forsvindende lidt Flov, mest optagelser og Streaming.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2019 kl. 17:48
Oprindeligt skrevet af Rasmusdc Rasmusdc skrev:

forstår ikke at FIFA og FIA ikke gør som NFL gjorde for lang tid, laver deres eget setup...

Tja, FIA prøvede jo ellers i år ... gik ikke skide godt! Men mon ikke de benytter vinterpausen på at rette alle fejlene, og lancerer en ny og forhåbentlig bedre tjeneste næste år?

Herhjemme (som så er i Sverige) har vi heller ingen TV-pakker, vi ser SVT, TV4 og TV6 (som sender en del CL-bold) via antenne, vi kan se DR hvis vi vil, men gør det aldrig, og så har vi ellers Netflix og HBO. Vi føler aldrig vi mangler noget (og F1 kan man jo se på "alternative" måder ...)
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2019 kl. 21:11
Flow og pakker er stadig nr 1, hvis man gerne vil zappe samt have lidt paratviden.Hvorimod streaming snildt dækker behovet hvis man kun er til underholdning . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Point: 990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2019 kl. 14:43
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Flow og pakker er stadig nr 1, hvis man gerne vil zappe samt have lidt paratviden.Hvorimod streaming snildt dækker behovet hvis man kun er til underholdning . .

Huh??

Stort set alt hvad du kan se på flow, kan du også se via streaming. Så ingen grund til fordomme...
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Maj-2009
Point: 1095
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2019 kl. 15:01

Flow og pakker er stadig nr 1, hvis man gerne vil zappe

Jeg holdt op med at Zappe da vi fik digitale tuner, det tager simpelhen for lang tid

Den eneste fordel flow pakkerne har er man ser målet i en fodboldkamp før dem der streamer
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2019 kl. 15:25
Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

Stort set alt hvad du kan se på flow, kan du også se via streaming. Så ingen grund til fordomme...

Hvor ser man History og H2, Nat. Geo, BBC Brit og Earth.?

Redigeret af Radiomanden - 21-November-2019 kl. 15:25
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2019 kl. 15:27

Huh??

Det er jeg med på.Tendensen er bare,at når folk hopper på streaming,så nøjes mange med noget Netflix og YouTube lignende. Dermed er de uforudsete oplevelser ved feks at zappe ind i en eller anden spændende dokumentar gået fløjten.
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2019 kl. 16:58
Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Jeg holdt op med at Zappe da vi fik digitale tuner, det tager simpelhen for lang tid

Forkert tuner.....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2019 kl. 16:59

Stort set alt hvad du kan se på flow, kan du også se via streaming.

Men, man gør det bare sjældent.....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2019 kl. 17:28
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Stort set alt hvad du kan se på flow, kan du også se via streaming.

Men, man gør det bare sjældent.....

Klaus

Ok.....
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2019 kl. 17:40
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Hvor ser man History og H2, Nat. Geo, BBC Brit og Earth.?

Prøv lige at nærlæse hvad jeg skrev...
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Maj-2009
Point: 1095
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2019 kl. 19:47
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Forkert tuner.....

Klaus

Og mærkeligt nok var der ikke et eneste tv hos Fona der reklamerede med speed tuner
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu