|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
elstangen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 27-Juli-2007 kl. 20:28 |
Hej
har endtil nu kørt med projektor, men efter at have set et samsung q97 live, overvejer jeg at gå plasma... Men efter lidt søgning, synes jeg det er svært at finde den til en fornuftig pris... det skal enten være 42 el 50´ har overvejet tyskland samt uk, men ved ikke om det er for risikabelt at handle i uk, for har ik så meget forstand på om det også fungerer her i dk, hvis man køber det i uk! Håber i har nogle gode tips/links Mvh. Kristian |
|
![]() |
|
jespergl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
![]() |
hejsa. prøv lige www.jaman.dk gå ind under homevision han har q97 i 50"
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Ifølge idealo er der en som sælger 50" til 1740 euro i tyskland, omkring sikkerheden, godt spørgsmål man skal ihvertfald se sig godt for og have "balls of steel" |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej elstangen, og velkommen til. Jamen det nævnte Samsung er et fint TV. Men hvis du ikke allerede har gjort det, bør du måske også kigge på Panasonic 42/50 i PX/PV serien, og måske Pioneer i 427/428 serien. De sidst nævnte er dog noget eller væsentligt mere kostbarer. Du kan finde mange oplysninger i dette forum og specielt Panasonic Held og lykke med valget |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 9446 |
![]() |
Wow hele 10 min før der blev sagt Panasonic i denne tråd.
Elstangen: Velkommen til Danmarks største Panasonic og Pioneer forum på nettet |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Jeg var faktisk lige inde og kigge på samsungs plasma hjemmeside og jeg syntes faktisk at skærmen ser ganske fin ud på papiret, og jeg syntes det bestemt det kunne være interessant at få nogle tilbagemeldinger på den skærm, for jeg syntes faktisk også designet ser ganske fint ud, også til den pris så hvis ellers billedet følger de andre spillere på markedet syntes jeg faktisk det ser ud til der er kommet et både godt og seriøst alternativ på markedet også rent prismæssigt for det ser ud til de har lagt sig et sted hvor de har ambitioner om at lange nogle skærme over disken. Så jeg vil da næsten sige prøv det Redigeret af rhsin - 27-Juli-2007 kl. 20:54 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 9446 |
![]() |
Men du skal lige passe lidt på med Samsung, da der er forskel på deres Nordiske Garanti og udenfor norden. Pixel-garanti er kun inkluderet i den nordiske, der er muligvis også andre ting som adskiller de nordiske Samsung'er med de andre. |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
sig mig en gang Lahan - skal det forstås sådan, at Panasonic ikke mere må/bør nævnes i dette forum, samt at det ikke længere er lovligt/anstændigt at bede en spørger om at kigge på andre tv, herunder Pioneer, inden at man træffer sit valg??????????????????????
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
![]() |
Men efterhånden er det snart sådan at der aldrig bliver besvaret på spørgerens spørgsmål. Der bliver bare råbt pana / pio.... Det gælder stort set i alle tråde.
|
|
![]() |
|
Monolithos ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-November-2005 Status: Offline Point: 98 |
![]() |
Topic: Overvejer at købe Samsung Q97
Please hold jer nu til emnet, ellers kunne forummet ligeså godt lukkes og have et sticky post med Panasonic eller Pioneer som det eneste mulige køb. |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
yger man i design og prisfælden, kan det gøre temmelig ondt ! Nogen speciel grund til,ikke at anbefale Pana og Pio ? Vi er nemlig nogle her ( i hvert fald en Hvis nogen er gået den anden vej ? - ville det da være rart at høre .
|
|
![]() |
|
Monolithos ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-November-2005 Status: Offline Point: 98 |
![]() |
lige nogle billeder af dyret fra minhembio.com her
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |