|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
elstangen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
|
Mange tak for jeres råd...
Men er der nogen der ved, om der skulle være nogle problemer med at benytte et plasma man har købt i uk i DK? for halvpris er ihvertfald værd at tage med! |
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
Jamen ikke andet end problemer i tilfælde af reklamationer, der er jo lang til UK, Også potentielle problemer med undertekster i DVB-T tuneren der kan du løbe ind i problemer med dqanske undertekster hvis ikke den understøtter dansk ÆØÅ osv. Jeg ville personligt syntes det var for langt væk, jeg ville turde snige mig lige syd for grænsen til tyskland eller sverige, men så er det vist osse det |
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
jgjensen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 376 |
![]() |
|
Hej, Jeg har haft min 50" Q96 (magen til Q97 bortset fra at Q97 har alu-kant forneden) i en måned nu og er meget tilfreds, MEN jeg har ikke haft andre skærme at sammenligne med da det er min første plasma. Men hvad kunne i tænke jer at vide mht. tilbagemelding? Er i øvrigt enig i at man bør vælge 50" - de sidste K er godt givet ud for den ekstra wauw oplevelse !! Jeg har dog ikke kørt digitalt på den endnu da jeg har TDC kabel-TV og ikke har Selector eller husantenne. Er i øvrigt interesseret i at få en konkret model Selector anbefalet hvis nogen kan hjælpe ? Er der ikke noget med at man skal vente fordi den der HD selector fungerer ikke for godt ? |
||
Samsung PS50Q96HDX/XEE
Barkan M4061 TV-ophæng Philips DVD-R 5570H/58 Samsung HD-boks Freecom 2 TB NAS Buffalo 500 GB NAS Denon AVR 800 amp WD TV Live D-Link DHP-P307AV Homeplug Wii iPhone 4 |
||
![]() |
||
jgjensen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 376 |
![]() |
|
Synes billede-indstillingerne er meget svære at blive tilfredse med da de mange kanaler er i forskellig kvalitet....så man sidder tit og "justere" i starten af en udsendelse synes jeg....men det er måske fordi man synes det hele skal være perfekt?
|
||
Samsung PS50Q96HDX/XEE
Barkan M4061 TV-ophæng Philips DVD-R 5570H/58 Samsung HD-boks Freecom 2 TB NAS Buffalo 500 GB NAS Denon AVR 800 amp WD TV Live D-Link DHP-P307AV Homeplug Wii iPhone 4 |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Hej jgjensen - selector, tja.... Sagem 60 fungere fint, Sagem81 (HD selectoren) fungere ofte fint, hvis man ikke opkobler den til nettet. I slutningen af året kommer TDC med en ny Samsung HD Selector. Hvordan den fungere er der jo ingen som ved. Det jeg synes er synd for dig er, at du ikke kan nyde dit nye Samsung i optimal kvalitet, før end du får en selector. Så du har altså en valg at træffe. Vedr. indstillingerne som du hygger dig med, så vil du formentlig med en selector få et væsenligt mere ensartet "kanalkvalitet" |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Får jeg et væsenligt bedre billede / bedre features ved at vælge 81 HD i forhold til 60 ?? Tak for svar |
||
Samsung PS50Q96HDX/XEE
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
hej igen - altså om du får et bedre billede med Sagem81 er der delte meninger om. Min egen mening er "ja". Du kan kører direkte digitalt via HDMI. Og samtidig kan du jo glæde dig over indtil oktober Discovery HD. Det er bare ofte super at se på. Men råde dig til købet af Sagem81 med alle de problemer der er, det kan jeg altså ikke, og jeg tror aldrig at den bliver ok |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Så venter jeg nok på Samsung. Har forresten hørt om en DVD man kan købe til hjælp med indkøring af billed-indstillinger på fladskærme...nogen der kan huske hvad den hedder ?? |
||
Samsung PS50Q96HDX/XEE
||
![]() |
||
![]() |
|
Den DVD som du nævner kan f.eks. være "Digital Video Essentials",også kaldet "DVE". Den kan hjælpe dig til en slags "kalibrering" af dine tv-indstilinger. Blot skal man være ret ferm til engelsk
![]() |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |