|
Overvejer Lg 55eg910v |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-December-2015 kl. 15:32 |
Hej
Jeg vil inden længe købe mig et nyt tv på 55" Jeg prøver at begrænse mig lidt, for at undgå at blive alt for forvirret, når jeg skal ud og kigge i butikkerne. Jeg har dog været ude og kigge lidt. Jeg modtager tv signal fra DR og boxer via antenne. Jeg har en Nvidia Shield Atv til smart tv delen. Jeg har ikke det store behov for 4k opløsning. Udover Sony 55x8505c, panasonic 55 700 serien og Samsung 55js8005. Har LG eg910v fanget min opmærksomhed. Men hvad skal jeg være opmærksom på? Den lidt dyrere end de andre og så er den buet. Jeg kan måske se lidt accepterer det, da den skal hænge på en ende væg og den altid vil blive betragtet fra skærm siden. Min nuværendes skærm rager 14 cm ud fra væggen. Er der fejl som tint og burn in man skal være opmærksom på ved nyeste generatio? |
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har lige købt oled tv'et og er indtil videre meget tilfreds.
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
- Iver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Claus
Hvordan er det mht. refleksioner? Er der andet man skal være opmærksom på? Kommer fra plasma, så overvejer, at droppe 65" til fordel for dette 55" oled.
Mvh. Iver |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |