|
Overvejer ny medie streamer.. |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Januar-2012 kl. 02:54 |
|
Hey!
Ja som overskriften siger overvejer jeg at udskifte min nuværrende WDTV live ud til noget andet. Og da jeg er begyndt at blive lidt mere kræsen omkring hvad jeg godt kunne tænke mig, og derfor har fået lidt flere krav, så tænkte jeg på om der var nogen af jer der kunne hjælpe mig med noget anbefaling? #1 - Menuen, den skal være meget let tilgængelig, og indtil videre er det menu system jeg bedst har kunne lide været det fra WDTV live, har kigget på et par af de andres menu'er, men syns ikke de virker lige så "brugervenligt og lige til" hvilket er MEGET vigtigt for mig! #2 - Den skal kunne styres via netværks interface eller via en app. til iOS. (kan den alm. WDTV live kun under UPnP, hvilket ikke er nok, den skal kunne under NFS & SMB os!) #3 - en lille liste over ting den gerne må kunne understøtte: DTS-HD, HDMI 1.4 (helst, dog ikke livsnødvendigt), MKV (burde sige sig selv), AVI, DivX, XviD, MPEG-1 & 2, div. x/H.264, MP4, VOB, ISO, M2TS, FLV, MOV, 3GP (dog ikke nødvendigt), srt & sub undertekst. - Alt musik og billed understøttelse er ikke nødvendigt da jeg alligevel kun bruger den til film, serier mm. #4 - Skal selvfølgelig kunne afspille 1080p! Pris = Ikke noget over 2.500 kr! Mener det var det? kan godt være den bliver opdateret hvis jeg kommer i tanke om mere! Mvh. Michael. |
||
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
||
![]() |
||
cgmand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 694 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Biilig Ion PC med OpenELEC og så med Commander App på din iPhone/iPad
|
||
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
|
||
![]() |
||
cgmand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 694 |
|
|
||
![]() |
||
pcfreak ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
|
Jeg tror ikke du opfylder hans krav nr. #3
|
||
![]() |
||
|
Nej, det kunne godt se ud som om der er et problem med DTS-HD.. Skal du bruge den til 3D ?
|
||
|
||
![]() |
||
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
|
Altså, resten af mit setup bliver når tv'et engang bliver skiftet, 100% 3D kompatibelt.. (blu-ray og receiver er allerede, og samme med HDMI kabler, mangler faktisk bare tv'et) så ja, ville være rart hvis den også kunne, plus jeg mener at HDMI 1.4 er bedre da kravene til overførsels hastigheden mm. er højere pr. definition ;)
|
||
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |