|
Overvejer soundbar - input/forslag |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||||
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Det er præcist det jeg har prøvet. Men får en besked om at LR ikke kan reducere den til 200 kb.
|
||||
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
|
||||
![]() |
||||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
|||
Sæt evt. også pixel ned til 1600 x 800.
|
||||
![]() |
||||
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
|||
Tak for forslaget. Nu virkede det. Her er vores TV stue: ![]() |
||||
|
||||
![]() |
||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19817 |
|||
Elektronikken ned i/på skabet, tv op på væggen, med en højttaler på hver side.
Gratis opgradering...... Klaus |
||||
![]() |
||||
|||
Forstærkeren kan ikke være nede i skabet. Playstationen har vi haft dernede og den blev alt for varm.
Så der er ikke meget at gøre ved opsætningen som den er. Redigeret af Silentbob - 22-August-2016 kl. 08:14 |
||||
|
||||
![]() |
||||
mwthrane2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 100 |
|||
Så køb et tv møbel som ikke er lukket..
|
||||
![]() |
||||
JAWA ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-August-2014 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 158 |
|||
Det hele afhænger af hvor mange penge du er rede til at bruge. Vellydende soundbars er relativt dyre og du får nok mest vellyd ved at bruge et par små kvalitetshøjttalere der kan være på dit TV møbel i en mere korrekt opstilling end din nuværende. Det kunne være et par Anthony Gallo A'Diva TI der kan stå på dit møbel på en tilhørende gummiring - efter min ydmyge mening ser de godt ud og spiller rigtigt godt:
Jeg tror de kan fås hos Lydportalen i DK. Der er naturligvis mange andre gode minihøjttalere på markedet også. Ellers kan du, hvis du vil bruge pengene på det, udskifte dit møbel til Geneva Model XXL: Blot et forslag til inspiration Mvh
|
||||
![]() |
||||
Stoffer1987 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-April-2008 Status: Offline Point: 658 |
|||
kan de nuværende højtalere ikke være i møblet?
|
||||
![]() |
||||
|||
Mange tak for svaret, det var lige præcis den slags information jeg var ude efter. Jeg vil rette min søgning efter nogen gode mini højtaler i stedet for en soundbar. Jeg vil tage et kig på de Anthony Gallo A´Diva TI. En hurtig Google viser cirka 3000 kr og det er også i den omegn jeg har at spendere. Ellers mon ikke DBA har nogle guldkorn liggende. Jeg er klar over vores indretning ikke er optimal ud fra et Hifi perspektiv. Men hos os skal Hifi tilpasses indretningen og ikke omvendt. Andre prioritere anderledes, men vi har valgt det således. Så TV bord og selve indretningen bliver der ikke ændret på. |
||||
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
|||
@Silentbob.
Er du klar over hvad "spank the monkey" (din signatur) er slang for
![]() |
||||
![]() |
||||
|||
Ja, det er jeg ![]() Det er en Jay and Silent Bob citat og det omhandler lige præcis det. Jeg er rimelig vild med Kevin Smiths, Jay og Silent Bob karaktere (Apropos mit brugernavn). Redigeret af Silentbob - 22-August-2016 kl. 13:15 |
||||
|
||||
![]() |
||||
|||
Nej, desværre. Den ene kunne muligvis værre til venstre, men den højre vil komme til at stå foran TVet. Edit: ups, forkert citat. Den var til Stoffer1987. Redigeret af Silentbob - 22-August-2016 kl. 13:37 |
||||
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |