recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Overvejlser omkring Pana 42PV70
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOvervejlser omkring Pana 42PV70

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
tosa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 887
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2007 kl. 18:33

Oprindeligt skrevet af DonWs DonWs skrev:

Hej Tosa,

Tak for forklaring.

Det er korrekt at der skal bruges DVB-C som jeg selv lige kan komme frem til når jeg tænker over det en ekstra gang.
Det vil sige jeg skal have sådan en boks for at kunne modtage "Det Digitale Spejl" som min udbyder tilbyder gratis???
- Kan du så forklare hvordan jeg skal forholde mig til dette
Er det så en ekstra investering i en boks og er du klar over om "Det Digitale Spejl" er det værd?

ja ja, man skal jo spørge for at få svar ik´...hehe

Først og fremmest - Jeg har selv lige fået plasma TV. Og jeg har også lige fået selector (fordi jeg ville have C+ for at kunne se premier league).

Selector er en DVB-C tuner, og ja, man kan absolut se forskel på analogt signal og digitalt signal. Jeg fik selectoren gratis, da jeg bestilte et års canal+ abonnement. Men ellers tager de 1200-1600 for en selector. Dog har jeg hørt der kommer en ny til vinter, så det kan være man skal vente.

Men du bør nok under alle omstændigheder kontakte din TV-udbyder for at høre dem om dine muligheder. Der er jo heller ikke alle der leverer digitalt signal endnu.

Redigeret af tosa - 28-Juli-2007 kl. 18:35
Til top
DonWs Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 01-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2007 kl. 22:33
Jamen så er det hermed afgjort.
...Jeg skal have mig et Panasonic PV70!!!

Så må man se priser og forhandlere an de nærmeste dage!
Måske man kan lave en god handel et sted.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40576
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2007 kl. 22:40
Oprindeligt skrevet af tosa tosa skrev:

Men du bør nok under alle omstændigheder kontakte din TV-udbyder for at høre dem om dine muligheder. Der er jo heller ikke alle der leverer digitalt signal endnu.

DR og TV2 SKAL som minimum leveres Digitalt af alle kabeludbydere og antenneforeninger.

Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu