recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Overvågning med IP kamera
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Overvågning med IP kamera

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Allan Jensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2006
Sted: Nordsjælland-DK
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2013 kl. 14:21
@bbond

Dit link virker ikke, så hvilken model har du købt.
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2013 kl. 16:10
I min søgen efter et overvågnings kamera i foråret da jeg fik anskaffet mig en hund, gjorde at jeg ledte efter et kamera, der havde megapixel opløsning så jeg tydeligt kunne følge med i hvad den lavede, at den havde pan tilt og zoom, samt nat funktion.. og det lykkedes mig at finde et kamera der kan alt dette, uden at det koster en bondegård, og der er en meget fin app til iOS devices os som fungere fint, så jeg kan se hvad hunden laver når jeg ik er hjemme.
Bedst af alt, der er indbygget mikrofon i, så jeg kan hører hvad der sker (og det skal siges den er ekstremt følsom, og kan hører alt i hele huset faktisk! - dog skal det siges det et lille, forholdsvis åbent hus på 93m2) og så der også AUX stik i, til eksterne højtalere, så man faktisk kan være efter sin hund når man ikke er hjemme.... en form for "forlænget hundesnor" som jeg så fint kalder det :D

TRENDnet TV-IP672 er det jeg vil anbefale, tager di 672WI modellen er det wifi, men så skal du have en stikkontakt inden for 1-1½m fra hvor den skal sidde, eller benytte forlængerledning.
Tager du den alm kablet udgave, så har det indbygget POE altså Power-Over-Ethernet, hvilket vil sige du kan føde kameraet med strøm via ethernet ledningen, og derved ikke behøver et strømkabel.

Link til Wifi versionen: http://www.edbpriser.dk/overvaagningskamera/trendnet-tv-ip672wi-megapixel-wireless-n-day-night-ptz-internet-camera-id-6866172.aspx

Til sammenligning med kamera der sidder i butikker, kan jeg fortælle dig at opløsningen og kvaliteten af den her, er LANGT BEDRE end de fleste butikkers "standard" i dag.. (og har altså set et par stykker).

Redigeret af Muffeh - 16-November-2013 kl. 16:10
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
bbond Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Danmark
Point: 410
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbond Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2013 kl. 16:37
Oprindeligt skrevet af Allan Jensen Allan Jensen skrev:

@bbond

Dit link virker ikke, så hvilken model har du købt.
arghh.. helt ærligt.. du skal bare indtaste 10 tegn i din webbrowser...Embarrassed   nå, men hermed rettet, nu skal du kun trykke en´gang Wink

I øvrigt, live video i rigtig god kvalitet, nightvision, 2 til 4 billeder sendt til mail ved bevægelse/lyd (alarm), lyd - du kan høre alt i rummet og.. du kan tale ud i rummet via den..
Kan selvfølgelig sættes op til andet end I-Phone... 

Bond Cool

Redigeret af bbond - 16-November-2013 kl. 17:02
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Point: 925
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2013 kl. 17:26
Oprindeligt skrevet af holy holy skrev:

Tak for alle svarene ;)

Tror jeg har fundet ud af at det bliver et FOSCAM med WIFI og så over synology nas og deres surveliance station.

Nogle der ved hvad licenserne koster hvis man skal have mere end 1 kamera ? Kan ikke umiddeblart finde det på synology.dk 

Er du lovlydig??
//Guldhammer
Til top
Allan Jensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2006
Sted: Nordsjælland-DK
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2013 kl. 18:33
@bbond
Hvorfor gøre det svært når det kan gøres let. I øvrigt gik dit link jo ikke til den valgte model

Mvh
Til top
brisk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-December-2009
Point: 169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brisk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2013 kl. 00:51
licens til flere kamerare kan også købes lidt billigere over ebay.

http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_from=R40&_nkw=synology+camera+license&_sop=15
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2013 kl. 20:19
Hej.

Hvis man vil tage besværet med at få et andet firma til at sende fra USA, er der i de næste 2 dage tilbud på FosCam FI8918W:

Jeg ved ikke om man skal bruge en kupon kode, men så er den: coupon code: 5OFF15

Hilsen Carsten.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu