|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Circon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2005 Status: Offline Point: 299 |
![]() Sendt: 26-April-2010 kl. 19:22 |
Hej
Jeg overvejer at sikre mit hjem og tænker på et trådløst kamera med optagelse på harddisk.
Hvem kender et godt og "billigt" produkt hvor jeg kan se streaming live på internettet og samtidig gemme på en mindre online harddisk, hvis jeg ønsker det. Det skal ikke være a la logitech, hvor computeren skal køre hele tiden.
Mvh
Circon
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Synology tilbyder en løsning til deres NAS. Se video her: http://www.synology.com/enu/products/tutorial/index.php
Der er nok også andre NAS producenter til tilbyder lignende løsninger.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
abacus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
Kik på nogle af de billige Axis-ip-cams, de leverer nok de bedste billeder taget i forhold til prisen.
Niels
|
|
![]() |
|
wokmot ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juni-2005 Sted: Næstved Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
@circon
hej med dig , har du kommet videre med det??
jeg er oz ved at kigge på ip-kamera..
evt. noget du kan bruge??
|
|
Panasonic TH-50PZ80E
Onkyo TX-SR876 BenQ W5000, PS3, wii, Zaptor |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |