recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Overvågningskamera med optagelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Overvågningskamera med optagelse

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Baune Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Baune Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Overvågningskamera med optagelse
    Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 18:03
Hej

Jeg har rotter rendende rundt på loftet, og kunne i den forbindelse godt tænke mig finde ud af hvor de helt nøjagtigt render rundt. Jeg har fundet stedet de skider...fy for s#%@n.

Løsninget skal være et nemt flytbart kamera, som både kan se i mørke og som kan optage ved bevægelser. Eksempelvis på et SD-Card.

Er der nogen der kan anbefale en løsning der ikke overstiger 1500-2000,-

Mvh Henrik

Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Status: Online
Point: 818
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CARS10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 21:45
Det eneste jeg kan anbefale, er at du STRAKS ringer til komunnen, og anmelder at du har rotter, for det har man pligt til. Smile 
     carsten
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 21:54
Oprindeligt skrevet af CARS10 CARS10 skrev:

Det eneste jeg kan anbefale, er at du STRAKS ringer til komunnen, og anmelder at du har rotter, for det har man pligt til. Smile 
     carsten

Thumbs Up
Til top
gaming-king Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Oktober-2012
Sted: Esbjerg
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gaming-king Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2012 kl. 17:20
Tror næsten at et GoPro er det nemmeste hvis du absolut vil se dem..

Et netværkskamera er meget bøvlet, da du ikke kun skal have et kamera, men derimod også et netværksserver hvor den kan ligge alt den optager, over på..
Til top
TommyF Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-December-2003
Sted: Brøndby
Point: 625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TommyF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2012 kl. 17:27
Eller et DSLR, det har næsten alle i dag, sæt PC til og timer optagelse eks 10 sek, virker ret godt.
Til top
Baune Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Baune Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 15:56
Tak for tips gutter.
Og selvfølgelig er rotteangrebet anmeldt.

Og løsningen var et par udleverede klapfælder.
Så kan vi vist alle kalde os professionelle rottebekæmper. Thumbs Down
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu