recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - På jagt efter nyt plasma
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPå jagt efter nyt plasma

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2011 kl. 09:33
Nu var jeg vel blandt de første som fik et Pana 55VT30. Jeg har godt læst om flere der har haft retension, og det bekymre mig naturligvis.

Jeg må så også sige, at jeg af samme årsag checker meget ofte for retension, men har ikke observeret dette.

Mine indstillinger er Professionel med indstillinger venligst udlånt af et andet medlem, og her har jeg det skønneste billede, og på mange måder bedre end jeg har set før.

Jeg må så også tilføje, at jeg gamer ikke, og har sjældent mit panel indstillet på samme TV-kanal end hvad der svarer til en "Films penge".

Skulle jeg i dag vælge nyt panel, er jeg temmelig overbevist om, at det stadig ville blive et 55VT30, jeg har kun godt at sige om mit TV - super lækkert i funktion, og lækkert designSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2011 kl. 10:15
Hvis du skifter til en VT30, vil du få en dårligere lyd, forudsat du benytter TV'ets højttalere, PX700 lyder jo ganske rimeligt...
mvh Christian
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2010
Sted: Danmark
Point: 582
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2011 kl. 20:53
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Mine indstillinger er Professionel med indstillinger venligst udlånt af et andet medlem, og her har jeg det skønneste billede, og på mange måder bedre end jeg har set før.

Er det besværligt, eller er det en øvelse, jeg også vil kunne gøre?

Er jeres vurdering af en 55" er de ekstra kr værd (i forhold til 50")?
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2011 kl. 21:54
Oprindeligt skrevet af KeWa KeWa skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Er det besværligt, eller er det en øvelse, jeg også vil kunne gøre?

Er jeres vurdering af en 55" er de ekstra kr værd (i forhold til 50")?
No sweat hvis du kan skaffe indstillingerne. Men i det store og hele kan du benytte indstillingerne fra Flatpanels 50VT30 anmeldelse - også til 55VT30Smile

Nu havde jeg 50VT20 før mit nuværende 55 tommer - og det er større, men du må selv afgøre om det er pengene værdSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2011 kl. 21:56
Oprindeligt skrevet af cnn3 cnn3 skrev:

Hvis du skifter til en VT30, vil du få en dårligere lyd, forudsat du benytter TV'ets højttalere, PX700 lyder jo ganske rimeligt...
Mja..altså ingen fladskærm i dag har en god lyd, men VT30 hører nu til blandt de noget bedre i dagens udvalgSmile
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu