|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
JesperBM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Oktober-2007 Sted: Vanløse, DK Status: Offline Point: 156 |
![]() |
|
Hej Tupac85 Ved du hvor www.cdwow.com sender fra? Er der risiko for told? Syns ikke rigtig jeg kan finde noget om det på deres side...
|
||
![]() |
||
KamikazeKaj ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
|
Jeg har bestilt en Dual Shock 3 fra deres hjemmeside, og den er på vej fra Hong Kong, så der er desværre mulighed for told. |
||
![]() |
||
KamikazeKaj ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
|
Er der nogen, der kender den normale leveringstid fra CD-Wow? Der er nu gået to hele uger siden min controller blev sendt fra Hong Kong, og den er stadig ikke dukket op. Jeg har selvfølgelig skrevet en klage til dem, men de har endnu ikke svaret.
|
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2822 |
![]() |
|
Du får nok ikke noget ud af at klage endnu, de skriver ihvertfald på deres hjemmeside: "Should an item not arrive within the estimated period, please note that we cannot investigate the non-arrival of your item until the expiry of 21 Days from our original shipment date to you" |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er sandt, men i den mail de sendte til mig, skrev de, at jeg skulle kontakte dem efter 10 dage, hvis den ikke var kommet endnu. |
||
![]() |
||
daniel200 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
jeg gider ikke og handel med dem mere. jeg har bestilt 2x PS3 Wireless Controller White den 18 august. jeg skrev til dem at jeg ikke har modtaget pakken. så her den 3 oktober ville de sende en ny pakke til mig. den er ikke kommet i nu
Redigeret af daniel200 - 26-Oktober-2008 kl. 23:53 |
||
Samsung PS-42S5H
Samsung DVD-HD850 samsung HT-TXQ120 ps3 |
||
![]() |
||
daniel200 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
nu har jeg fået brev fra dem Hi
Thank you for contacting us again – and very sorry to hear you have not received the replacement either.
Unfortunately, due to company policy, I am unable to resend the order again and so therefore I have processed a full and immediate refund.
I can appreciate how disappointing this is. All I can suggest is that you may consider using an alternative address if you decide to place a future order.
In the event that both dispatched orders arrive, please contact us and we will send you a returns form which will provide necessary instructions on how to complete a return with CDWOW!
Thank you for using our service. We very much appreciate it, and I sincerely hope that this genuinely rare occurrence will not deter you from using our service again in the future.
If you have any further enquiries then please do not hesitate to contact us.
Kind Regards |
||
Samsung PS-42S5H
||
![]() |
||
maagren ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 189 |
![]() |
|
Præcis det samme skete for mig. To forsøg, hvor min dualshock skulle være afsendt, men aldrig blev modtaget. Da nr. 2 heller ikke nåede frem, fik jeg samme svar. Det gik der så to måneder med. Så bestilte jeg den i stedet hos Coolshop og havde den efter to dage. |
||
Onkyo 875 I PS4 I Sony 46hx920 I Oppo BDP-103 I B&W DM683 I QED kabler
|
||
![]() |
||
![]() |
|
weee nu har jeg fået mine 2 Controller fra CD-Wow der gik kun 3 1/2 mrd før jeg fik dem. så bliver det måske alligevel jul i år
Redigeret af daniel200 - 01-December-2008 kl. 23:26 |
||
Samsung PS-42S5H
||
![]() |
||
maagren ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 189 |
![]() |
|
Havde samme oplevelse. August - 1 stk. sort dualshock bestilt. September - pakken skulle være afsendt, men er ikke nået frem. Der sendes en ny dualshock Oktober - pakke nr. 2 når heller ikke frem. CDWOW giver pengene tilbage. December - To pakker ankommer fra CDWOW. Frustreret køber må bruge tid på at udfylde returneringsskemaer og har i øvrigt ikke tænkt sig at bruge CDWOW igen (selvom deres support i forløbet faktisk har været rigtig god). |
||
Onkyo 875 I PS4 I Sony 46hx920 I Oppo BDP-103 I B&W DM683 I QED kabler
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |