recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - P## og l•••, mit Pana er dødt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

P## og l•••, mit Pana er dødt

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-November-2005
Status: Online
Point: 717
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2021 kl. 12:43
Panasonic har før haft problemer med strømforsyninger. Ville også undersøge om det er noget der kan laves.
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2021 kl. 12:52
Jeg tjekkede lige. Nogle af udgaverne af EZ952 har en sikring i stikket - det er måske værd at tjekke, men det er nok et fejlskud, hvis du kan høre et relæ - tror også, at der må være fejl på strømforsyning.

Prøv ellers at gå op i tid, når du holder på Input-knappen - gerne over 1 min - og det samme med stand-by-knappen
miri
Til top
Skywalker Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 142
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skywalker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2021 kl. 13:02
@Munch
Ja bare der var en lokal TV reparatør. Jeg bor i Nykøbing F., og der er 1 TV-mand på Falster, og 1 på Lolland, og det de kan vedrørende TV, det er antenne og parabol 🤪
Så der er vi godt nok “Udkantsdanmark”
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2021 kl. 13:20
Hmmm. Det må give Panasonic nogle ridser i lakken.

Folk skamroser Panasonic herinde. Mit sidste TV fra Sony kørte i lidt mere end 10 år iden det blev skiftet.

Det virker stadig. Står i et gæsteværelse.

Har du prøvet at ringe til Gertsen Radio i Nakskov. De er Panasonic center. +4554926060
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10303
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2021 kl. 13:54
Du kan vel ikke finde på at skrotte et Panasonic TV der er max. 3år gammelt uden først at forsøge at få det repareret?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4246
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2021 kl. 14:50
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Hmmm. Det må give Panasonic nogle ridser i lakken.

Folk skamroser Panasonic herinde. Mit sidste TV fra Sony kørte i lidt mere end 10 år iden det blev skiftet.

Det virker stadig. Står i et gæsteværelse.

Har du prøvet at ringe til Gertsen Radio i Nakskov. De er Panasonic center. +4554926060
En enlig svale? Mit gamle Philips fra 1986 holdt i 20 år, men det kunne også kun vise et buet billede på 24 tommer i farver, og TTV.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2021 kl. 15:16
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Folk skamroser Panasonic herinde. Mit sidste TV fra Sony kørte i lidt mere end 10 år iden det blev skiftet.

Det virker stadig. Står i et gæsteværelse.

Mine forældres 42” PX80 virker også stadig.
Det er stadig deres primære tv....


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Skywalker Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 142
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skywalker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2021 kl. 16:19
@Mufti
Det vil jeg da prøve, tak.

@fltk
Nej, ikke umiddelbart. Men igen, det kommer meget an på prisen.

@KlausDM
Ja mit gamle 42" PX80 virker også upåklageligt,,,,,,, problemet er bare at jeg forærede det væk til en bekendt, sidste år. Jeg må jo bare ringe til hende, og sige at jeg har fortrudt det Ouch

@DigitaltTV
Ja det har jeg også læst. Så det kan være at det ender med, at jeg en weekend skruer bagpladen af for at se hvilket typenr. mit powerboard har, og så bestiller et og prøver selv. Det kan vel ikke gå værre end galt.

Jeg har også hørt tilbage fra Panasonic Support, uden nogen hjælp.
Deres første svar var: Sørg for at tv'et er tilsluttet stikkontakten. Party  Og så nævnte de tillige, at garantien var udløbet. Tak for kaffe.

Tak til jer alle, for jeres forslag.


Redigeret af Skywalker - 15-Februar-2021 kl. 16:23
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2021 kl. 16:33
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Mine forældres 42” PX80 virker også stadig.
Det er stadig deres primære tv....
Og vores 13år gamle PX70 kører også stadigvæk.
Det var ellers meningen er det ville blive skiftet ud med et OLED når de var kommet ned i pris, men så længe OLEDs levetid kun er på et par år, så holder jeg mig til min gamle skærm.
Mvh Jesper
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2021 kl. 16:41
Oprindeligt skrevet af Skywalker Skywalker skrev:

  Så det kan være at det ender med, at jeg en weekend skruer bagpladen af for at se hvilket typenr. mit powerboard har, og så bestiller et og prøver selv. Det kan vel ikke gå værre end galt.

Hej.

Så kan du måske checke, om det skulle være en TNPA6310 1P POWER SUPPLY som i dette link:


Hilsen Carsten.

Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2021 kl. 17:16
Oprindeligt skrevet af Skywalker Skywalker skrev:

@Munch
Ja bare der var en lokal TV reparatør. Jeg bor i Nykøbing F., og der er 1 TV-mand på Falster, og 1 på Lolland, og det de kan vedrørende TV, det er antenne og parabol 🤪
Så der er vi godt nok “Udkantsdanmark”


Panasonic Center i Maribo bryster sig ellers med:

"Vi råder over eget service- og reparationsværksted, hvor vi tilbyder reparation og vedligehold af stort set alt elektronik og alle fabrikater. Vi kan løse de fleste tekniske udfordringer og sætter en ære i at forlænge levetiden på vores kunders apparater."
Til top
Skywalker Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 142
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skywalker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2021 kl. 17:34
@lunddal

Det beklager jeg, den havde jeg ikke fundet. Jeg vil straks kontakte dem, for at høre om de kan løse problemet.
Tak for hintet.

Mvh .og god aften
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu