|
P## og l•••, mit Pana er dødt |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
thomas4200 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2013 Status: Offline Point: 34 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Fandt dette via Google - måske det kan hjælpe:
Check the power outlet to make sure your tv is getting power , If you have power try a hard reset . Pull the plug and with the power disconnected hold the power button on for 60 seconds. After at least the 60 seconds plug the tv in and try to start it. If it works great if not , hold the power button in the on position for a count of 20 with the tv plugged in . If theres still no Joy try power with one of your volume buttons at the same time . One of these should provide a hard reset for the tv. Redigeret af thomas4200 - 16-Februar-2021 kl. 07:11 |
|||
![]() |
|||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
||
Jeg har faktisk et PX80 du kan få billigt. There, problem solved.. U'r welcome.
|
|||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|||
![]() |
|||
Tanaburs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
||
Kender fornemmelsen, jeg mente mit PX80 var verdens bedste tv indtil jeg købte et LG OLED sidste år.
Hvilken forskel...
|
|||
![]() |
|||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
||
Det er vel lige indtil dit LG begynder at fejle.
Når man læser her på siden, tyder det på at holdbarheden er ringe.
|
|||
![]() |
|||
keldp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
||
|
|||
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
|||
![]() |
|||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5328 |
||
![]() |
|||
Mvh. JørgenT
|
|||
![]() |
|||
keldp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
||
![]() |
|||
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
|||
![]() |
|||
Skywalker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
||
@thomas4200 Tak for forslaget, men det har jeg også prøvet, uden held.
![]() |
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9421 |
||
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19648 |
||
Nej, nej. Det er jo de nye der har et pivringe strømforbrug. Det er så ringe at man ikke engang kan varme sig på skærmen
![]() Klaus
|
|||
![]() |
|||
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1423 |
||
Plasma kan som den eneste skærmteknologi gengive pejsevideo helt realistisk
![]() OLED: lev stærkt, dø ung Redigeret af Axlon - 16-Februar-2021 kl. 17:38 |
|||
Mvh Jesper
|
|||
![]() |
|||
j8544 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2016 Status: Offline Point: 172 |
||
Ja, tilmed med varmen...
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |