|
P55vt50y |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jan0112 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-November-2005 Sted: Sweden Status: Offline Point: 125 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-December-2012 kl. 09:36 |
Nogen som ved om der skulle være nogen problemer ved, at købe denne model i Tyskland?
I Tyskland hedder den P55vt50e. Jeg tænker på om der skulle være forskel på tunerne til kabel, satellit osv. Kan spare 2000,- kr. Det er jo også en sjat. |
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der bør ikke være forskelle på skærmene.
Jeg købte selv et Panasonic i Tyskland for et par år tilbage, og det var præcis den samme model som i DK, til trods for forskelle i endebetegnelser.
Redigeret af vasif - 28-December-2012 kl. 09:47 |
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Mener forskellen er:
Ingen nordiske tunere og ingen dk garanti. Jeg ville købe den i dk.
|
|
![]() |
|
Kratz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
Overvejer selv at købe dette TV - i Danmark! Synes bestemt ikke 15.000 er dyrt for et af dagens bedste 55 tommer TV!
|
|
Panasonic TX-P55VT60, Yamaha DSP-Z7, B&W XT-serien, Oppo BDP-83SE, Panasonic DMP-BDT220
|
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
Min bror købte idag en X50E til soveværelset fra Komplett. Fuldstændig samme TV som Y. Tunerne virker fint, og med dansk menu osv..
Men det er selvfølgelig klart, at et køb fra Tyskland besværliggøres i tilfælde af reklamation. Af denne grund ville det være mere sikkert at købe fra en forhandler i DK, hvor mange faktisk sælger de "parallelimportede" modeller, (Og dermed måske billigere) hvor der ikke er nogen forskel på Tv'et.
Redigeret af vasif - 28-December-2012 kl. 22:29 |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
En bekendt har købt en "e" model fra Redcoon, og det virker med Yousee og Stofa. Dvs. at DVB-C tuneren virker i Danmark.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
jan0112 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-November-2005 Sted: Sweden Status: Offline Point: 125 |
Super. Tak for svarene.
Der er europæisk garanti på Panasonic produkter, så ingen problem med garantien. Jeg kan købe det for 13.000 leveret i Danmark, så hvorfor ikke spare de 2000,- kr. :-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |