recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - P7H55M boot opløsning.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketP7H55M boot opløsning.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Viktor Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Maj-2006
Status: Offline
Point: 131
Direkte link til dette indlæg Emne: P7H55M boot opløsning.
    Sendt: 15-Januar-2011 kl. 08:56
Hej.

Jeg har lige skiftet fra M2A-VM HDMI til et P7H55-M mb m. i3 540 hvor onboard HDMI benyttes til et ældre Panasonic 42" plasma via Onkyo 507.

På mit gamle mb. kunne jeg se boot-up menuen og få adgang til bios i en normal opløsning. Efter skiftet til det nye mb. er opløsningen i boot menuen, indtil windows driverne bliver loaded, helt skævt (800x600) og jeg har ikke en chance for at tilgå bios. 

Nogen der har en ide om hvad der kan gøres?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6062
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2011 kl. 15:10
800x600 er bestemt ikke et skævt tal. Det har været standard i rigtig mange år. Dog er der mange der sender ud i en lidt højere opløsning i dag, men langt fra alle. Tror dog ikke rigtigt du kan gøre noget.. Med mindre du kan få din forstærker til at skalere det til en opløsning dit tv kan tage. Eller hvis det er din forstærker der ikke kan arbejde med den opløsning, så kør HDMI kablet direkte op til tv'et når du skal rode i BIOS. Hvis du roder i BIOS dagligt, er det selvfølgelig et stort problem, men hvis det kun er af og til, så gør det nok ikke det store, hvis du skal gøre en af de to ting.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu