recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - pace 850 vs. fta
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketpace 850 vs. fta

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rudegar Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-Marts-2009
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Emne: pace 850 vs. fta
    Sendt: 29-Marts-2009 kl. 20:43
blev træt
af at betale fast pris for en masse kaneler jeg ikke gad at se so tænkte jeg ville få en masse kanaler jeg ikke gad og se gratis
så købte en pace 850 branded viasat over qxl
og trak ca. 35m kabel til en ret stor 1.2m måske parabol og rettede den i "the general direction" af astra 2d ud fra
sat pointer.com
og stadig ingen signal var heller ingen signal før jeg ændrede på parabol retningen den må have peget på et eller andet før..

så mit spørgsmål er om den simpelthen er låst til kun at ville lege med viasat og jeg så har købt katten i sækken

eller om der muligvis kan være ting som mine kabler og ikke fin justering på spil der kan skyldes at den ikke kan modtage noget signal

har googled som en gal primat for at se om der evt kunne kræve anden firmware at få den unViasat uden held pt.

er det en lost cause ? og jeg skal finde en anden fta reciever der kan spise hd så jeg kan få bbc hd
og kan den evt. ellers bruges som recorder via dens scart in stik ?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2009 kl. 20:49

En Viasat box er ikke til FTA, den er til Viasat, og derved låst til deres Sat frekvenser.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu