recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pace 865 - valg af lydspor?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPace 865 - valg af lydspor?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
stonefree Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 20-September-2006
Status: Offline
Point: 58
Direkte link til dette indlæg Emne: Pace 865 - valg af lydspor?
    Sendt: 27-Marts-2011 kl. 13:37
Er lidt træt af at flytte kort mellem min DB800 og Viasat Samsung HD box så overvejer den officielle ViasatPlus HD løsning selvom jeg finder det latterligt at skulle betale en månedlig afgift for at kunne optage. Har læst at en 865 kunde klager over at man ikke kan vælge lydspor - han klager over det i præcis den sammenhæng som jeg altid har brug for det nemlig for at få engelske kommentatorer på Viasat Golf. Kan det virkelig være korrekt? Hvis det f.eks. betyder at man skal sætte hele menusystemet på Finsk vil det jo være temmelig træls :)
Til top
Neobi/q Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juli-2010
Sted: Haslev
Status: Offline
Point: 355
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2011 kl. 12:29
Du kan vælge lydspor ved at trykke på options. virker glimrende på tv1000 ihvertfald. har ikke tjekket golf af åbenlyse årsager ;)

Tjekkede lige idag hos en kammerat på golf. Virker fint med at skifte til engelsk lydspor :)




Redigeret af Neobi/q - 29-Marts-2011 kl. 15:24
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu