recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Packard Bell BG46?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPackard Bell BG46?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mark_H Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-August-2007
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Packard Bell BG46?
    Sendt: 27-April-2008 kl. 16:33

Hej!

Har set at Elgiganten har sat den ned fra 7999,- til 5999,-.

Mit egentlige spørgsmål lyder grundlæggende på viden og erfaringer omkring den.

Er packard bell kvalitet?

Er det stort nok med 12"

og er den pengene værd

Derudover eventuelle personlige erfaringer?

Skal lige siges at den ikke skal bruges til spil, måske football manager for ellers ik. Har en ps3 til dette.

http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store -elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation- Start;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k0000JzDS8hzA?ProductID=C7 fD4QFH5mAAAAEVUWgcpvBm&CatalogCategoryID=..TD4QFHP2UAAAE OlhA03xiY

Redigeret af Mark_H - 27-April-2008 kl. 16:34
Til top
Dulciana Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Januar-2006
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2008 kl. 09:12

Hi Mark_H

Er det stort nok med 12" Det er jo faktisk dig, der kan afgøre det. Tag hend og prøv den og sammenlign med andre skærme. Jeg har en 14" & 15" og for mig er en 12" for lille, men det afhænger af så meget. Hvis du kan med en 12", jamen så er det fint.

Er packard bell kvalitet? Nogle er fans andre er ikke. Det er ikke som som en IBM man kan smide på gulvet og bruge bagefter (kan ikke anbefales). Du får hvad du betaler for. Jeg har en PB stationær, og det er en dejlig maskine, men jeg vil nok aldrig mere købe en PB. Der har været mange problemer med drivers og deres kundeservice har været ubrugelig for mig. Jeg købte den for at køre Vista, men sidder nu med XP - alt andet er umuligt.

Jeg købte den i Elgiganten, og har mødt god service fra deres side. Men PB, nej tak.

Jeg er som sagt til lidt større maskiner. Jeg synes 160 GB er en lille harddisk. 2 GB ram vil jeg nok også gerne have lidt mere af. Og nu er jeg ikke ekspert på grafikkort, så der kan jeg ikke udtale mig.

Hvis du kan lide maskinen, så køb! Du kan altid finde en bedre, billigere, anderledes osv. Priserne ændrer sig fra dag til dag og det er umuligt at følge med.

kort resume  Kan du lide maskinen, så er det den rigtige.

Var det nogen hjælp eller måske forvirrende?

-Dulc

Ps. Link til PB-forum http://forum.packardbell.com/no/

TV: Phillips 42PF5320 Optager: Phillips 3330H
Kamera: Canon MV830i (video) & Nicon 5000, Canon 960
Anlæg: Denon 2106 reciver + Dali højtalere & ProJect med Ortofon pickup
Computer: for mange
Til top
Mark_H Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-August-2007