|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mark_H ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-August-2007 Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 27-April-2008 kl. 16:33 |
Hej! Har set at Elgiganten har sat den ned fra 7999,- til 5999,-. Mit egentlige spørgsmål lyder grundlæggende på viden og erfaringer omkring den.
Er packard bell kvalitet? Er det stort nok med 12" og er den pengene værd Derudover eventuelle personlige erfaringer? Skal lige siges at den ikke skal bruges til spil, måske football manager for ellers ik. Har en ps3 til dette.
Redigeret af Mark_H - 27-April-2008 kl. 16:34 |
|
![]() |
|
Dulciana ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2006 Status: Offline Point: 67 |
![]() |
Hi Mark_H Er det stort nok med 12" Det er jo faktisk dig, der kan afgøre det. Tag hend og prøv den og sammenlign med andre skærme. Jeg har en 14" & 15" og for mig er en 12" for lille, men det afhænger af så meget. Hvis du kan med en 12", jamen så er det fint. Er packard bell kvalitet? Nogle er fans andre er ikke. Det er ikke som som en IBM man kan smide på gulvet og bruge bagefter (kan ikke anbefales). Du får hvad du betaler for. Jeg har en PB stationær, og det er en dejlig maskine, men jeg vil nok aldrig mere købe en PB. Der har været mange problemer med drivers og deres kundeservice har været ubrugelig for mig. Jeg købte den for at køre Vista, men sidder nu med XP - alt andet er umuligt. Jeg købte den i Elgiganten, og har mødt god service Jeg er som sagt til lidt større maskiner. Jeg synes 160 GB er en lille harddisk. 2 GB ram vil jeg nok også gerne have lidt mere af. Og nu er jeg ikke ekspert på grafikkort, så der kan jeg ikke udtale mig. Hvis du kan lide maskinen, så køb! Du kan altid finde en bedre, billigere, anderledes osv. Priserne ændrer sig fra dag til dag og det er umuligt at følge med. kort resume Var det nogen hjælp eller måske forvirrende? -Dulc Ps. Link til PB-forum http://forum.packardbell.com/no/ |
|
TV: Phillips 42PF5320 Optager: Phillips 3330H
Kamera: Canon MV830i (video) & Nicon 5000, Canon 960 Anlæg: Denon 2106 reciver + Dali højtalere & ProJect med Ortofon pickup Computer: for mange |
|
![]() |
|
Mark_H ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-August-2007 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
tak for hjælpen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |