|
pakker over 20 kg |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Januar-2016 kl. 15:28 |
Jeg skal sende en tung pakke på 21 kg. Er der nogen med erfaringer fra pakke.dk, eller andre forslag?
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har gode erfaringer med pakke.dk
|
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Det lyder fint :-)
|
|
endnu en hifi-flygtning
|
![]() |
|
Pakken er leveret. Den blev leveret dagen efter punktlig afhentning på min arbejdsplads. I mit tilfælde blev UPS benyttet som fragt firma. Bruger gerne pakke.dk igen,hvis behovet melder sig.
|
|
endnu en hifi-flygtning
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Herfra er det også: +++ til pakke.dk
M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |