recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PALLADINE 37" LCD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPALLADINE 37" LCD

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
SteenH Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 09-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 80
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2005 kl. 14:27

Hej Singa

Prøv evt. om du kan få at vide, hvem der har produceret panelet. Hvis du kan det så kan du muligvis udlede lidt mere om kvaliteten derved.

Dejligt sted - Singapore, ikke

SteenH
men sjældent ubeslutsom
Til top
Singa Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 28-Februar-2005
Sted: Singapore
Status: Offline
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2005 kl. 01:44

Elektronik generelt er faktisk meget lidt billigere end i DK. Kun det sidste nye "legetoej" kan faaes billigere.

Men jeg vil da hoere hvem der har lavet panelet inden jeg beslutter mig. Jeg tror nu engang at det er bedre at vente lidt ogsaa koebe en maerkevare. Man faar jo hvad man betaler for....

Og Singapore er et dejligt sted, specielt lige nu hvor der er hundekoldt i Danmak og 34 grader herude..

Til top
ole post Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 565
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2005 kl. 20:17
hej singa
37 " lcd til 12.000 det er billigt
det billigste her i dk. er mig bekendt ca. 30.000
eller er der nogen der har set et billigere ?
fltk du syntes det er dyrt mig bekendt skal philips have 40.000
tar du ikke fejl af plasma tv det kan du få for ca. 15 000
       mvh    ole post
Ole Hansen
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2005 kl. 20:58

nu er det nok heller ikke Philips du skal sammenligne med.

Et Medion 30" koster f.x. kun 9500 i dk, et Philips 32 koster 25000.

Men Singa har ret, østen er ikke meget billigere end i DK. Desuden er garanti ofte heller ikke nogen man bør forvente i østen, når man køber lokale mærker.....

Til top
Singa Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 28-Februar-2005
Sted: Singapore
Status: Offline
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2005 kl. 00:49

Jeg har været ude at kigge lidt på det og billedet er nu ganske flot, men desværre er de ikke så smarte herude så da jeg spurgte om hvem der havde lavet panelet sagde de jo bare at det vare Palladine. De er har sjældent ret meget baggrundsviden i de store butikskæder.

Garantien er jeg ikke bange for, Jeg bor herude og garantien er magen til hjemme, 1 år fuld dækning. Også kan jeg købe 2 eller 4 år ekstra....Desuden er alt garanti herude "on-the spot", dvs de kommer ud til mig hvis jeg ringer og brokker mig, det er jo ikke dårligt.

Men jeg ville gerne have sammenlignet billedet med andre mærker, men de havde samlet hvert mærke på hver sin væg, så jeg havde meget svært ved at få en ide om billedet i forhold til nogle andre tv.

Selvom 12.000 kr er billigt er det stadig mange penge, og da jeg ikke er helt sikker vil jeg vente og se om ikke der kommer flere tilbud de kommende måneder. Jeg ville blive skidesur på mig selv hvis jeg købte det og ikke var tilfreds når jeg kom hjem.

Også har jeg læst i den lokale avis at LG forventer at LCD prisen vil blive ved med at falde indtil 4 kvartal af 2005. Så jeg kan måske få et mærke jeg kender til en god pris hvis jeg venter...

Men tak for hjælpen

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu