Jeg har været ude at kigge lidt på det og billedet er nu ganske flot, men desværre er de ikke så smarte herude så da jeg spurgte om hvem der havde lavet panelet sagde de jo bare at det vare Palladine. De er har sjældent ret meget baggrundsviden i de store butikskæder.
Garantien er jeg ikke bange for, Jeg bor herude og garantien er magen til hjemme, 1 år fuld dækning. Også kan jeg købe 2 eller 4 år ekstra....Desuden er alt garanti herude "on-the spot", dvs de kommer ud til mig hvis jeg ringer og brokker mig, det er jo ikke dårligt.
Men jeg ville gerne have sammenlignet billedet med andre mærker, men de havde samlet hvert mærke på hver sin væg, så jeg havde meget svært ved at få en ide om billedet i forhold til nogle andre tv.
Selvom 12.000 kr er billigt er det stadig mange penge, og da jeg ikke er helt sikker vil jeg vente og se om ikke der kommer flere tilbud de kommende måneder. Jeg ville blive skidesur på mig selv hvis jeg købte det og ikke var tilfreds når jeg kom hjem.
Også har jeg læst i den lokale avis at LG forventer at LCD prisen vil blive ved med at falde indtil 4 kvartal af 2005. Så jeg kan måske få et mærke jeg kender til en god pris hvis jeg venter...
Men tak for hjælpen