recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - pana 37px70 vs samsung 37r87
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketpana 37px70 vs samsung 37r87

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kasch Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 62
Direkte link til dette indlæg Emne: pana 37px70 vs samsung 37r87
    Sendt: 16-Juni-2007 kl. 16:25
Begge modeller har udmærket sig i diverse test, derfor spørger jeg om hvilken der kan betegnes som det bedste køb...

Det skal hovedsageligt benyttes til tv samt dvd...

på forhånd tak.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2007 kl. 17:18
Jeg vil helt klar anbefale PLASMA TV til alm. tv-kigning og alm. DVD. Har selv ledt efter en LCD, der kunne levere et ordentligt billede på analogt signal. Men har endnu ikke fundet det! Så har meget modstræbende købt PLASMA. Og hold da kæft for et godt billede. Er stort set lige så godt som CRT.  
Til top
Benitez Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-April-2007
Point: 123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2007 kl. 14:04

Hvis jeg var dig, ville jeg vælge Samsung LCD. Læs lige de forskellige tråde fra fælleskøbet af Pana her på Recorder, en del utilfredse købere der sidder rundt omkring i landet.
Endelig er det et betydelig flottere design på Samsung end på Pana'en synes jeg, også vigtigt med et møbel der skal stå og fylde pænt i stuen i mange år.

Benitez
Til top
Benitez Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-April-2007
Point: 123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2007 kl. 14:16

Grunden til mit valg er højere opløsning og mindre genskær på LCD'en. Jeg oplever og høre, at plasmaen har problemer i forhold til at vise tekster, at tekster står dobbelt p.g.a. glasruden på PX70 blandt andet. Det vil sige sidder du skråt for ser det fuldstændig åndsvagt ud synes jeg og er et irritationsmoment i dagligdagen. Endelig er Plasmaen mere lysfølsom, så tænkt over hvor du skal have den stående, og hvor meget lys der falder ind der?

Som jeg ser det har plasmaen den ene fordel at farven sort er lidt mere sort, men i forhold til de nye LCD'er som M86/87 er det tæt på at være udlignet...

Jeg vil klart vælge Samsungen, og tage skridtet til M serien, hvis jeg var dig? hvor du får full HD og en kvalitetsskærm til forholdsvise billige penge. 

Benitez
Til top
Kasch Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2007 kl. 14:55
forholdsvise billige penge er jo et meget vidt begreb, for sådan som jeg har forstået det skal man minimum op i 40" modellerne i samsung serien for at få de fulde fordele.
Dermed rammer man et prisniveau på ca 13.000 ved M serien, og dette er trods alt 5000 over den panasonic model som jeg har haft kig på, og dette er en betydelig forskel for en studerende på SU..

Har læst diverse indlæg og nogen af de klagepunkter der har været til px70 fremkom ved fx en visning af en "lånt" kopi fra nettet.

Men tror jeg vælge at benytte TC tilbud i den kommende uge, og hvis genskin viser sig at være et for stort problem, kan jeg jo bare benytte den 30 dages returret..

Men mange tak for svarene

Redigeret af Kasch - 17-Juni-2007 kl. 14:59
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2007 kl. 15:53

Kan TC matche tilbuddet fra Elgiganten på 7999 kr? Her får du en dansk udgave med de fordele der er i TTV og SUB.

Nej det kan de ihvertfald ikke, har lige checket. De ligger 2 - 3000 over

Redigeret af Kampus - 17-Juni-2007 kl. 15:58
Til top
Kasch Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2007 kl. 15:59
Sorry, det var en fejl, mente selvfølgelig El-giganten...
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2007 kl. 16:04

#Kasch

Bedste køb til prisen - helt sikkert PX70

Philips 65OLED705/12 - ATV4K