recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pana 42PV60 konkurrenter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPana 42PV60 konkurrenter

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2006 kl. 18:03

Oprindeligt skrevet af sj0301 sj0301 skrev:

Hvad med Hitachi-modellerne ? Jeg har set 6600 modellen live, og der var et super billede? Prismæssigt ligger den omkring Panasonicen.

Hej!

Jeg mener IKKE at den kan være med her....måske kan 7200 være med,men den er jo noget dyrere.

Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
HisLogin Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-April-2006
Point: 127
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2006 kl. 18:36
Oprindeligt skrevet af lrev lrev skrev:

Oprindeligt skrevet af Mollerup Mollerup skrev:

Der er vel.

Samsung PS-42Q7H

LG 42PC1R/RR

Pioneer PDP 436 XDE, men det er en anden prisklasse.

Hvor i dk finder du q7h til 15-19k ?

hifi-gallerie eller Tapeconnection. ca. pris 17500!

Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2006 kl. 19:33

LG 42PC1R ligner faktisk et rigtigt godt alternativ.Den har langt hen af vejen de samme features,som Pana60 (bla 2 HDMI stik.)

Støj fra netdel/blæsere har været et gennemgående kritikpunkt på Pana60. - Et andet ankepunkt har været voldsomt irritterende reflektioner,hvis man har lys fra vinduer,stearinlys osv. 

Disse problemer er delvis ellimineret på LG´en,da den hverken har blæsere eller frontglasplade.Og så tror jeg 19 ud af 20 vil foretrække LG´ens design ?

MHT billedydelse er der  for få erfaringer endnu, - men dømmer man ud fra diverse fora, er folk meget tilfredse m LG´en .

Lidt synd,at det er lykkedes for Panasonic at få gråt plastic til at ligne..........gråt plastic !!

Til top
Lance52 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 210
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2006 kl. 20:29
Jeg vil påstå at det er noget sludder med blæserproblemer på pv60, og når det gælder design, synes jeg ikke at lg kan følge med. Langt de fleste tv er sorte, og det er sgu kedeligt og alt for let at se støv på. Foden til panaen er mere fiks. Den gør det lettere at skjule det jeg har tænkt mig at montere bag ved skærmen til ambilight. Det ser ud til at de er ret ens hvad angår billedet
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9403
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2006 kl. 20:35
Oprindeligt skrevet af Lance52 Lance52 skrev:

Jeg vil påstå at det er noget sludder med blæserproblemer på pv60, og når det gælder design, synes jeg ikke at lg kan følge med. Langt de fleste tv er sorte, og det er sgu kedeligt og alt for let at se støv på. Foden til panaen er mere fiks. Den gør det lettere at skjule det jeg har tænkt mig at montere bag ved skærmen til ambilight. Det ser ud til at de er ret ens hvad angår billedet

Lance52 hvordan har du tænkt dig selv at lave ambilight ?
Til top
Lance52 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2006 kl. 21:02
Jeg lover at komme med senere, hvordan jeg lavet det og opretter sikkert en ny tråd, så der ikke bliver for mange ting blandet sammen. Men kan afsløre at jeg var på besøg i en el forretning i tirsdags endda 2 gange. Min første tanke var at lave et skinnesystem, men det er forkastet. Men inde i hovedet ved jeg hvordan det skal se ud forfra, når der ses tv om aftenen.
( Måske skulle jeg udfordre Philips )

Til top
almaus Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-Maj-2006
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2006 kl. 21:54

Hitachi 42 pf 9700 og philips 42 pf 9631.

Kan begge købes i Tyskland for ca. 2000 euro - kører begge med ALIS systemet. Se test af 9700 på TrustedReviews hjemmeside.

master
Til top
t0PPy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-April-2006
Point: 52
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2006 kl. 23:30
Lance52 : Men hvordan har du tænkt dig at få farven på lyset til at skife i forhold til billedet?
Til top
Heltehunden Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Maj-2006
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2006 kl. 01:05
Lige et spørgsmål. Hvis LG'eren er så god hvorfor har Tapeconnection den så ikke (lyder provokerende, men er ikke sådan ment)?
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Point: 7912
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2006 kl. 07:32
Jeg synes at JVC's LCD topmodel bør nævnes, nemlig LT-37M60 - det koster ca. 19.000,- og kan p.t. fås i det eksklusive sølv+sort design. Udover at det design mæssigt er et flot fjernsyn, så er der også et virkeligt flot billede på det også fra antennesignal.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2006 kl. 07:39
Oprindeligt skrevet af Lance52 Lance52 skrev:

Jeg lover at komme med senere, hvordan jeg lavet det og opretter sikkert en ny tråd, så der ikke bliver for mange ting blandet sammen. Men kan afsløre at jeg var på besøg i en el forretning i tirsdags endda 2 gange. Min første tanke var at lave et skinnesystem, men det er forkastet. Men inde i hovedet ved jeg hvordan det skal se ud forfra, når der ses tv om aftenen.
( Måske skulle jeg udfordre Philips )

Hej!
Har du planer om at lave AMBOLIGHT......eller vil du "bare" lave en belysning af baggrunden?
Leo.
Til top
Lance52 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2006 kl. 15:28
Ok så lad os kalde det Ambolight for ikke at få Philips på nakken. Jeg har lige fået noget med hjem, som jeg er ret sikker på vil virke. Så mangler jeg kun resten. Jeg får ikke tid til at lave det færdig før i næste uge, da jeg mangler en del, som de først skal have bestilt hjem. Men i mellemtiden kan du fortælle mig, hvordan jeg lægger et billede ind her. Det har jeg ikke styr på.

På forhånd tak

Lance
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu