recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pana 42PV70: Skifter automatisk kontrast
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPana 42PV70: Skifter automatisk kontrast

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fzr600r Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 58
Direkte link til dette indlæg Emne: Pana 42PV70: Skifter automatisk kontrast
    Sendt: 13-September-2007 kl. 13:42
Hey,

Mit Pana 42PV70 har det med selv at skifte billede-indstillinger, den sætter det til "Dynamisk" og skruer konstrasten HELT i vejret igen.

Jeg har læst at man helst skal køre med konstrat og lysstyrke på max 50% her de første 100-200 timer under break-in. Så det irriterer mig lidt hvorfor Pana'en selv skruer kontrasten helt i vejret og sætter temperaturen tilbage på "normal" selvom jeg har sat den på "kølig".

Jeg kan ikke helt finde ud af om den gør det efter man har haft den slukket, eller om det er når man skifter input (PS3, parabol, dvd osv).

Har input via HDMI for PS3 og Apple TV og Scart for parabol og DVD.

Nogen der ved om man kan "tvinge" billede-indstillingerne til at blive hvor man sætter dem?

TV'et har pt. kørt ca. 80 timer ifg. service menuen, deraf godt 3 nætter med break-in dvd'en kørende.
Til top
tosa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Juli-2007
Point: 887
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2007 kl. 13:58

I mange PV70 modeller skal du sætte indstillínger for hvert input. Derfor vil de normalt blive som du har sat dem for hvert enkelt input.

Prøv at sætte alle input til de indstillinger du gerne vil have, og se om de ikke bevarer dine indstillinger.

Til top
fzr600r Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-September-2007
Point: 58
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2007 kl. 14:02
Ahh ja, det kan da egentlig godt ske - det prøver jeg at forske lidt i, takker :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu