|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hygom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() Sendt: 29-Juni-2009 kl. 17:01 |
Hejsa folkens. Denne pris er jo ret god. Den er fundet på komplett's
hjemmeside som har skærmen på tilbud i denne uge. Der står ikke noget om at den er en E eller Y model, men der står dog at der er DVB-C tuner i. Så har jeg ringet til dem lige nu, og forhørt mig om at den er parallelimporteret fra Norge. Så må det jo være en Y model? Hvordan er jeg stillet ved parallelimport? Er dette er godt tilbud? Jeg står og skal på ferie i morgen, men vil kunne få skærmen tilsendt til en kammerat som kan have den stående indtil jeg kommer hjem. Eller kan jeg forvente at skærmen alligevel er faldet til de 5k når jeg er hjemme igen om de 3 uger? Mvh. |
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() |
@Hygom
El-Giganten har Panasonic 42X10E til kr. 4.995 i denne uges udsalgsavis, men det er jo så heller ikke en Y-model. Edit: El-Giganten anfører, at det er en DVB-T MPEG2. Mvh. Jørgensen Redigeret af Jørgensen - 29-Juni-2009 kl. 18:57 |
|
![]() |
|
ojr5896 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 392 |
![]() |
komplett plejer at have begge udgaver hvor "E" modellen er billigst, så jeg tror denne er en "E" model (uden at være sikker)
|
|
LG 47SL8500 - DM8000
JVC DLA-30X Panasonic DMP-BDT310 Pioneer DVR-LX61D |
|
![]() |
|
Hygom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() |
Så ser her:
De har to modeller. Den ene anført med DVB-C og den anden uden. Begge til 5k. http://www.komplett.dk/k/search.aspx?q=p42x10 P42x10 ved komplett og hvordan er det man er stillet med parallelimport? Redigeret af Hygom - 29-Juni-2009 kl. 19:26 |
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Prøv at bruge søge funktionen, det er nok besvaret/diskuteret ca. 1000 gange i dette forum ![]() |
|
![]() |
|
clear ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
![]() |
www.pricerunner.dk siger at Komplett har en Y model til 4999 kr.
|
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
I denne tråd http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=58865 skrev jeg den 26 juni et indlæg ang. kompletts modeller. Den du henviser til var på det tidspunkt beskrevet som en Y-model. Siden har de rettet i beskrivelsesteksten, men du bør vel få det bekræftet hos komplett.dk.
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |