|
|
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Forfatter | ||
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
|
kører du stadig med 45 på kontrast og 6 i skarphed ??... break er godt nok en dvd.... men kan skrive svaret lidt senere.. du har jo ikke svaret endnu
|
||
![]() |
||
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
|
![]() |
||
alfen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
|
Hej... overvejer også at købe et.. Men vil lige høre om det larmer.. altså blæser eller hyle lyde.. for har lidt problemer med hyle lyde med det jeg har nu-- |
||
![]() |
||
PhDream ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 737 |
![]() |
|
Jo, 50" har i hvert fald hyle/summe lyde. Men der er ingen blæser i. Og efter noget tid vænner man sig til det...
|
||
![]() |
||
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
![]() |
|
Har 37" - siger ikke et kvæk |
||
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
||
![]() |
||
PhDream ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 737 |
![]() |
|
Eller også kan du enten ikke høre det, lægger ikke mærke til det, eller sidder 6 meter fra tv'et, hvilket ville forklare hvorfor du ikke hører det. Jeg har haft en del tv i hjemmet nu; crt, lcd, plasma, og ALLE har afgivet en eller anden form for hørbar lyd. |
||
![]() |
||
sodaha ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 397 |
![]() |
|
Jeg har haft mit 42x10y i snart 2 måneder og det er helt stille, hvilket jeg nyder. For mine tidligere CRT tv (Panasonic & Philips) havde en "hyletone" ved især lyse/hvide scener/bjælker på skærmen. |
||
Panasonic: TX-P42X10Y, DMR-BCT820EG, DMR-EH57, DMR-EH68EC, DMR-E85H, SC-BT200 + SH-FX70, NV-GS50, DMC-LZ7, HX-DC1
Apple: iPod Touch 32gb, iPhone 6 128gb, iPad 2 WiFi 64gb&16gb, ATV 2, MAC Mini (2012) |
||
![]() |
||
Bjarke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 923 |
![]() |
|
Mon overhovedet det er nødvendigt på nye generationer af panasonic plasma? Jeg har i hvertfald ikke kørt noget, kun indstillet til fornuftig kontrast og andre instillinger. Der er ikke antydningen af noget retension overhovedet. |
||
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
|
||
![]() |
||
Bjarke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 923 |
![]() |
|
De fleste siger vel noget, spørgsmålet er bare hvor meget der lægges mærke til det. Jeg kan nu godt høre midt på nogle meters afstand hvis der er stille i rummet osv, men ikke noget man ligger mærke til ved normal tv-lyd. |
||
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
|
||
![]() |
||
zuffox ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Status: Offline Point: 30 |
![]() |
|
Mit 42" summer (eller hvilket ord, man nu vil bruge om det). Jeg lagde dog kun mærke til det, fordi fjernsynet var tændt uden noget billede - måske bortset fra en break-in-dvd, der kørte. Det burde ikke blive noget problem.
Anbefales Biograf-Varm-opsætningen også til computerspil? Ifølge manualen giver "Game"/"Spil" en bedre opdateringshastighed eller noget i dén dur, men jeg vil hellere høre det fra eksperterne selv. :) I såfald må I gerne dele jeres erfaringer med kalibrering til spil (især PlayStation 3). |
||
TV Panasonic TX-P42X10Y · Recorder Pioneer DVR-440H-AV · Lyd Pioneer SX-SW404H + S-ST404
Spillekonsol og afspiller Sony PlayStation 3 · PC Lenovo T |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg bruger ikke de anbefalede "Biograf" indstillinger til spil, da jeg mener, at spiludviklerne ikke har lavet spil for at efterligne virkeligheden, men for at give en særlig oplevelse - "larger than life", at imponere. Der er ingen standarder for hvordan spil skal se ud på en skærm, heldigvis, for så kan man slippe for purisme-tyrannien. Jeg plejer at vælge "Normal" eller "Game", og tilpasser billedet lidt, så jeg ikke mister shadow-detail, hvilket er vigtigt i nogle spil, men stadig har lidt pang-farver og højere kontrast, for jeg VIL have at solen blænder mig i Grid, at blodet i GTA skærer i mine øjne, og at græsset er smaragd-grønt i FIFA. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |