|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
OveA ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() Sendt: 25-Juni-2007 kl. 17:12 |
|
Er der nogen der har lidt erfaring med denne model, hvad er godt hvad er skidt og er der noget jeg skal holde øje med ? Har lige bestilt dyret..... |
||
Ove Andersen
Alt kan laves Bare der er tid og penge nok... PANASONIC 50"PX70E PANASONIC 42"PV60E (SOLGT) ---42" er alt for lille-- SONY PS3 NICE |
||
![]() |
||
OveA ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() |
|
Øv er jeg den eneste der har købt den model :)
|
||
Ove Andersen
Alt kan laves Bare der er tid og penge nok... PANASONIC 50"PX70E PANASONIC 42"PV60E (SOLGT) ---42" er alt for lille-- SONY PS3 NICE |
||
![]() |
||
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
|
Rolig rolig, giv lige folk tid til at komme hjem fra arbejde
![]() Jeg har haft den i 3 måneder og ikke oplevet nogen problemer. Billedkvaliteten kan du finde beskrivelser af i rigtig mange tråde her på siden. Jeg overvejer en kalibrering af dimsen, der bliver jo talt om et kommende fælleskøb af kalibrering. m.v.h. |
||
![]() |
||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|
Der er efterhånden "flere tusinde" indlæg omkring PX70 serien, både før, under og efter det store fælleskøb der lige har været af disse skærme, og der kommer ti nye indlæg der spørger om det samme næsten dagligt, så hvis du bruger søgefunktionen istedet kan du helt sikkert finde svar på alt hvad du vil vide om disse PX70 plasma modeller - folk bliver trætte af at skrive detsame igen og igen og igen og igen og igen .... Og så er det jo heller ikke meget tid du giver folk til at svare i - du poster første spørgsmål kl. 17.12 lige midt på det tidspunkt hvor folk kommer fra arbejde og skal handle ind, lave mad, spise osv. - og undrer dig allerede 18.45 over manglende svar.
|
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
![]() |
||
shaman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2006 Sted: København Status: Offline Point: 319 |
![]() |
|
Har du stadig ikke fået svar fra ham? |
||
/Søren
Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 | |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nej han var bare sur :) |
||
Ove Andersen
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
|
Søg ! - og du skal finde. .
|
||
![]() |
||
![]() |
|
takker jeg har søgt og har fundet men ikke særligt meget om 50" det er 42 eller 37 det hele MEN leder videre som en gal :)
|
||
Ove Andersen
||
![]() |
||
snoopy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 26 |
![]() |
|
Her er et link på en test af Panasonic Viera TH-50PX70 på
|
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
|
Jeg mener ikke der er nogen forskel overhovedet - mht billedgengivelse,indstillinger osv 37" -42" og 50" . Så alt hvad du finder om de andre størrelser gælder altså også for 50" udgaven. Der er selvfølgelig noget m vægt og placeringshøjde, men ellers . . . Tillykke m købet. Har selv fortrudt,at jeg nøjedes m 42" |
||
![]() |
||
snoopy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 26 |
![]() |
|
Her er en test mere, godt klar over det ikke er erfaring men alligevel. Altid rart at læse om noget man vil købe http://www.hdtvorg.co.uk/reviews/plasma/Panasonic_TH50PX70.h tm |
||
![]() |
||
bomndk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 422 |
![]() |
|
Mit 50'' er mit første fladskærm. /Bo
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |