recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PANA 50" PX70E Erfaring søges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPANA 50" PX70E Erfaring søges

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
OveA Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2007 kl. 23:08

Mange TAK for de brugbare svar...

Glæder mig til den dumper ind af døren...

Ove Andersen
Alt kan laves Bare der er tid og penge nok...
PANASONIC 50"PX70E
PANASONIC 42"PV60E (SOLGT)
---42" er alt for lille--
SONY PS3        NICE
Til top
OveA Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2007 kl. 23:28
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Jeg mener ikke der er nogen forskel overhovedet - mht billedgengivelse,indstillinger osv 37" -42" og 50" . Så alt hvad du finder om de andre størrelser gælder altså også for 50" udgaven. Der er selvfølgelig noget m vægt og placeringshøjde, men ellers  . . .

Tillykke m købet.  Har selv fortrudt,at jeg nøjedes m 42" 

Det er da ikke samme opløsning de kører med, 50" Kører med 1366x768 så der må da også være en forskel på den måde som billederne bliver behandlet på skulle man tro ?

Ove Andersen
PANASONIC 50"PX70E
SONY PS3        NICE
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2007 kl. 23:45
Oprindeligt skrevet af OveA OveA skrev:

Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Jeg mener ikke der er nogen forskel overhovedet - mht billedgengivelse,indstillinger osv 37" -42" og 50" . Så alt hvad du finder om de andre størrelser gælder altså også for 50" udgaven. Der er selvfølgelig noget m vægt og placeringshøjde, men ellers  . . .

Tillykke m købet.  Har selv fortrudt,at jeg nøjedes m 42" 

Det er da ikke samme opløsning de kører med, 50" Kører med 1366x768 så der må da også være en forskel på den måde som billederne bliver behandlet på skulle man tro ?

Det er klart,at en 50" m bla dens større opløsning,kræver lidt mere processorkraft,måske en anden netdel,blæsere(?) osv. Men grundlæggende er modellerne så ens,at der ingen forskel vil være mht indstlillinger ,ibrugtagning,indkøring osv. OttoAV har ytret,at producenterne typisk udvikler i 42", - og så kloner forstørrede udgaver i henholdsvis 50" og 65".

Tror du først og fremmest skal bruge noget energi på et rigtigt godt digitalt antennesignal. . .   

Til top
OveA Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2007 kl. 00:10
OK  Tak  Det med signalet er på plads, har den store pakke fra CanalDigital med HD og hele svineriet :)      Sagem 81 reciver...
Ove Andersen
PANASONIC 50"PX70E
SONY PS3        NICE
Til top
Puma Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-September-2004
Point: 596
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2007 kl. 17:58

Hej OveA

Jeg tror ikke du pt. kan finde noget fladsskærms fjernsyn i dette forrum som er mere omtalt end PX70. Som også andre venlige sjæle skriver kan du roligt læse og lære af de erfarringer som andre har gjort på 37" 42" idet der grundlæggende er tale om et og samme fjernsyn blot i forskellige skærmstørrelse.

Forholdet vedr. opløsning er jo ret naturligligt, idet forholdet pixel pr cm2 betyder at der skal være flere pixel på 50 " end på 37 " for at opnå den "samme" fysiske opløsning i billedet....

Redigeret af Puma - 26-Juni-2007 kl. 18:03
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu