recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pana 65" ST60 til 15k
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pana 65" ST60 til 15k

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
oo27 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Januar-2006
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 1465
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oo27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pana 65" ST60 til 15k
    Sendt: 10-August-2013 kl. 17:13
Så er der godt nok godt tilbud igen igen hos Komplet: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=776238
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2013 kl. 17:21
Det er godt nok billigt
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
oo27 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Januar-2006
Sted: Århus
Point: 1465
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oo27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2013 kl. 20:37
Jeps
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2013 kl. 22:49
Nej nej nej, det sætter mit køb af 55" vt60'eren til 15 kilo under pres! Jeg kan stadig nå at afmelde den, det her kommer til a kræve en stor tænke tænke runde! :)
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2013 kl. 23:01
Oprindeligt skrevet af KennyIver KennyIver skrev:

Nej nej nej, det sætter mit køb af 55" vt60'eren til 15 kilo under pres! Jeg kan stadig nå at afmelde den, det her kommer til a kræve en stor tænke tænke runde! :)

Du bliver gladeste for størrelseni sidste ende.

.....
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2013 kl. 23:19
Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

Det er også det jeg tænker.. Jeg er virkelig i tvivl! Jeg får desværre ikke twin tuner og optage funktion. Men det vil være fedt med en 65" tommer lækker plasma skærm på væggen!
Setup:
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2013 kl. 16:55

Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

Det er også det jeg tænker.. Jeg er virkelig i tvivl! Jeg får desværre ikke twin tuner og optage funktion. Men det vil være fedt med en 65" tommer lækker plasma skærm på væggen!

Skal du bruge optage funktionen til noget? 
PIP er kun fedt som pral.
.....
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2013 kl. 17:43
Min vt30 kan optage, men jeg har aldrig brugt det. Samt det viera app, marked osv, det har jeg heller ikke prøvet.
Det er også derfor jeg er i stor tvivl. Det er jo nemmer at gå ud og købe en god harddisk optager senere hen, hvis jeg vil kun det. Frem for at skal til og skifte tv igen, for at få en større skærm. Og meget billigere :)
Ja selv elgigant sælgeren, som jeg forudbestilte vt60'eren ved i onsdags, sagde idag han klart vil vælge st'en pga størrelsen..jeg var nemlig inde og høre ham hvordan med at afmelde forudbestillingen og få pengene tilbage.
Jeg har idag læst en del om st'ens input lag, som højere end sidste års model og vt60'eren. Seriøse gamer beklager sig, men de som har købt tvet, skriver at de ingen forsinkelse kan fornemme.
http://www.avsforum.com/t/1467481/official-st60-input-lag-thread/870
Jeg spiller jo lidt nu, men tror når ps4 og bf4 kommer, vil jeg spille noget mere igen.
Nej, jeg må nok indrømme, at jeg tror sku jeg bestiller en 65st60 i aften
Jeg føler i hvertfald lige nu at jeg får mere for mine 15000 kr ved st'en frem for vt60'en, pga det endnu større billed og næsten samme billedkvalitet i følge diverse test.
Setup:
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2013 kl. 15:04

øv bøv! Igår da jeg vil bestille 65st60´eren, ville den ikke accepter mit mastercard.

Jeg prøvede et par gange, men kom til at tænke på at der nok var et loft på den pga mit køb af vt60´eren. Jeg kunne ingen steder løse på St´en salgsside hvor længe tilbuddet vil varer.
Jeg satsede på at det var en uge tilbud og i stedet for at vælge faktura som betalings måde, så vil jeg ringe til banken i morges og få loftet hævet, så jeg kunne købe det.

Desværre efter jeg fik snakket med banken og de beklagede loftet, vil jeg købe tv´et.
Men men men, tilbuddet er over. Det er træls og jeg vil gerne have en 65" skærm.
På den anden side, så glæder jeg mig endnu mere til at få min lille 55" vt60, med dens mange funktioner, som jeg nu har lovet mig selv at jeg vil sætte mig ind i :)
Især twin tuner muligheden.

Setup:
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2013 kl. 15:22
VT60 har vel også bedre billede end ST60, noget der virkelig kan ses hvis 65 tommer?
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Point: 1318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2013 kl. 15:55
Oprindeligt skrevet af oo27 oo27 skrev:

Så er der godt nok godt tilbud igen igen hos Komplet: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=776238
tjaeh... det er vel billigt... men det kostede altså kun 15000 i weekenden...
Til top
JanV. Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-August-2013
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JanV. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2013 kl. 16:31
Oprindeligt skrevet af Bravo Bravo skrev:

Oprindeligt skrevet af oo27 oo27 skrev:

tjaeh... det er vel billigt... men det kostede altså kun 15000 i weekenden...
Hvis du tjekker hvornår han skrev det, såå ;)
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu