|
Pana 65" ST60 til 15k |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |||
oo27
Guld medlem Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-August-2013 kl. 17:13 |
||
Så er der godt nok godt tilbud igen igen hos Komplet: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=776238
|
|||
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
|||
hopgreve
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6276 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er godt nok billigt
MVH |
|||
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|||
oo27
Guld medlem Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeps
|
|||
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
|||
KennyIver
Guld medlem Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej nej nej, det sætter mit køb af 55" vt60'eren til 15 kilo under pres! Jeg kan stadig nå at afmelde den, det her kommer til a kræve en stor tænke tænke runde! :)
|
|||
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
|||
Notfast
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du bliver gladeste for størrelseni sidste ende. |
|||
.....
|
|||
KennyIver
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er også det jeg tænker.. Jeg er virkelig i tvivl! Jeg får desværre ikke twin tuner og optage funktion. Men det vil være fedt med en 65" tommer lækker plasma skærm på væggen! |
|||
Setup:
|||
Notfast
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Skal du bruge optage funktionen til noget?
PIP er kun fedt som pral. |
|||
.....
|
|||
KennyIver
Funktioner
Tak(0)
|
||
Min vt30 kan optage, men jeg har aldrig brugt det. Samt det viera app, marked osv, det har jeg heller ikke prøvet.
Det er også derfor jeg er i stor tvivl. Det er jo nemmer at gå ud og købe en god harddisk optager senere hen, hvis jeg vil kun det. Frem for at skal til og skifte tv igen, for at få en større skærm. Og meget billigere :) Ja selv elgigant sælgeren, som jeg forudbestilte vt60'eren ved i onsdags, sagde idag han klart vil vælge st'en pga størrelsen..jeg var nemlig inde og høre ham hvordan med at afmelde forudbestillingen og få pengene tilbage. Jeg har idag læst en del om st'ens input lag, som højere end sidste års model og vt60'eren. Seriøse gamer beklager sig, men de som har købt tvet, skriver at de ingen forsinkelse kan fornemme. http://www.avsforum.com/t/1467481/official-st60-input-lag-thread/870 Jeg spiller jo lidt nu, men tror når ps4 og bf4 kommer, vil jeg spille noget mere igen. Nej, jeg må nok indrømme, at jeg tror sku jeg bestiller en 65st60 i aften Jeg føler i hvertfald lige nu at jeg får mere for mine 15000 kr ved st'en frem for vt60'en, pga det endnu større billed og næsten samme billedkvalitet i følge diverse test. |
|||
Setup:
|||
KennyIver
Funktioner
Tak(0)
|
||
øv bøv! Igår da jeg vil bestille 65st60´eren, ville den ikke accepter mit mastercard. Jeg prøvede et par gange, men kom til at tænke på at der nok var et loft på den pga mit køb af vt60´eren. Jeg kunne ingen steder løse på St´en salgsside hvor længe tilbuddet vil varer.
Jeg satsede på at det var en uge tilbud og i stedet for at vælge faktura som betalings måde, så vil jeg ringe til banken i morges og få loftet hævet, så jeg kunne købe det.
Desværre efter jeg fik snakket med banken og de beklagede loftet, vil jeg købe tv´et.
Men men men, tilbuddet er over. Det er træls og jeg vil gerne have en 65" skærm.
På den anden side, så glæder jeg mig endnu mere til at få min lille 55" vt60, med dens mange funktioner, som jeg nu har lovet mig selv at jeg vil sætte mig ind i :)
Især twin tuner muligheden.
|
|||
Setup:
|||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
VT60 har vel også bedre billede end ST60, noget der virkelig kan ses hvis 65 tommer?
|
|||
Bravo
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1318 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
tjaeh... det er vel billigt... men det kostede altså kun 15000 i weekenden...
|
|||
JanV.
Junior bruger Oprettet: 12-August-2013 Status: Offline Point: 44 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis du tjekker hvornår han skrev det, såå ;)
|
|||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |