|
Pana Blue-ray afspiller med Netflix |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Marts-2013 kl. 11:21 |
|
Til sommerhus
Kan man bruge denne til Netflx ? Panasonic BDT220 Bruges max. 3 uger om året Eller er der andre i samme prisklasse Max kr. 1500,- |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
PFA ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-August-2010 Status: Offline Point: 26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ja det kan man, jeg har selv denne afspiller i hjemmet og fungerer uden problemer. Alternativt har netflix jo også en liste over hvilke afspillere der fungerer.
|
||
![]() |
||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
|
1000 tak, super Er det den billigste hvor man ikke skal købe en dongle ? (afspilleren skal kun bruges ganske lidt ) |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
PFA ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-August-2010 Status: Offline Point: 26 |
|
Så vidt jeg kunne forstå var forskellen på 220 og 120, at 220 havde indbygget wifi og 120 skulle have en kablet forbindelse. De tidligere årgange af panasonic's bd afspillere er jeg dog ikke inde I. Men mon ikke der er andre på sitet der kan give et råd om dem
![]() |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24814 |
|
De tidligere årgange, af Panasonic, har ikke netflix i. Det skal være fra 2012, og 220 er den mindste med netværk i.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24814 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
E.L.
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
|
Ved du at den virker i Danmark? Modelnavnet slutter på EB. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
|
Uh, det skal jeg da ikke lige kunne sige. Jeg regnede med, at den kunne. ![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
|
Jeg ved heller ikke, undrer mig bare over modelnavnet. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
|
Det er bare irriterende, at med 2 små bogstaver, og så ved man ikke om det virker. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/dvd-og-blu-ray-afspiller/DMPBDT220EG/panasonic-3d-smart-blu-ray-player-dmp-bdt220eg?scid=PRICECOMP_PRICERUNNERDK |
||
E.L.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |