|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
![]() |
||
Tak for svaret klondike
Så tror jeg næsten at valget falder på en 46" G10 ![]() |
|||
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
|||
![]() |
|||
malke ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Juni-2007 Sted: Solrød Str., DK Status: Offline Point: 203 |
![]() |
||
Hvad er forskellen på G10 og S10 egentlig?
![]() |
|||
![]() |
|||
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
![]() |
||
Tjek linket ![]() http://www.flatpanels.dk/ces2009.php?subaction=showfull& id=1231475400 |
|||
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
|||
![]() |
|||
malke ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Juni-2007 Sted: Solrød Str., DK Status: Offline Point: 203 |
![]() |
||
Tak for link :) Har dog læst mig lidt frem til at G10 har en lidt larmende blæser ![]() Mon S10 også har dette problem? - kunne meget vel finde på at bruge penge på en S10 fremfor Z80 eller X80. Antager at S10 er bedre end Z80? |
|||
![]() |
|||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
||
Det er rigtigt, G10 har blæser som kan høres. For nogle betyder det intet, for andre betyder det, de sender tv'et retur. Personligt ville jeg ikke kunne lave med det, så heller finde et andet tv. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hvad med deres lcd-tv? Rummet det kommer til at være i er ret lyst nemlig ![]() LZD80 og L-S80 fx? |
|||
![]() |
|||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
||
Kender desværre ikke deres LCD skærme. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Okay, tak for hjælpen ihvertfald :) jeg vil kigge lige tråde igennem, for at se om jeg kan komme frem til et bud på et godt LCD til omkring 5k |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Du får ikke meget LCD for 5000,- så kig hellere på et Pana 42X10 til 5-6000, den skulle vist ikke ha nogle blæser. |
|||
![]() |
|||
Stuffedfrog ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() |
||
Eller et Panasonic S10 - ingen blæsere og full HD. Går selv og skal til at købe et nyt 50" tv og vil egentligt helst have et G10, men er bange for jeg ikke kan abstrahere fra de blæsere, hvis jeg skulle være uheldig at få nogle af dem der larmer, så overvejer et S10. Er klar over jeg så vil gå lidt på kompromi med billedkvalitet/sortniveau osv. men et S10 er stadigvæk et kanon tv - uden blæsere
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |