|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
culrich ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 93 |
![]() Sendt: 01-Juni-2010 kl. 23:35 |
Jeg har lige søgt på nyt firmware over netværk og den fandt en ny med version 2.405.
Efter installation kan jeg se Skype er kommet med i VieraCast, men ellers kan jeg ikke lige se hvad den indeholder. Ej heller kan jeg finde information on the greate web og det undre. Er der nogen herinde der ved hvad den indeholder? /CU
|
|
![]() |
|
bimbobo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 409 |
![]() |
Skype er aktiveret.. det er det eneste som jeg kan se.. anderledes.
Mvh
Redigeret af bimbobo - 01-Juni-2010 kl. 23:41 |
|
IT-supporter
Skype and NetGear NDA Betatester (Non Disclosure Agreement) Panasonic PX42G20E Samsung LE32C535 UE22F5405 |
|
![]() |
|
beack ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-November-2009 Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Hej.
Søger i fra tv'et over netværket? Jeg har lige prøvet på mit, men her siger den at jeg allerede har nyeste version (2005)?? /Beack |
|
![]() |
|
bimbobo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 409 |
![]() |
Over netværk.. med kabel.. (wifi er for ustabilt)..
Den finder 2.405 og så skal man bare følge guiden på skærmen uden at afbryde strømmen.
Til sidst skal man selv slukke og tænde og det er så færdig med installationen.
Mvh Redigeret af bimbobo - 02-Juni-2010 kl. 15:25 |
|
IT-supporter
Skype and NetGear NDA Betatester (Non Disclosure Agreement) Panasonic PX42G20E Samsung LE32C535 UE22F5405 |
|
![]() |
|
9els1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2004 Sted: Odder, Danmark Status: Offline Point: 389 |
![]() |
Jeg har en G20 med "aktuel softwareversion 2.000-10000", og når jeg søger efter opdatering, står der "aktuel softwareversion 2.000 er opdateret ? Den er på netværk via kabel og det fungerer ellers upåklageligt.....Er der andre muligheder for at opdatere ?
|
|
![]() |
|
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
![]() |
jeg har lige opdateret over trådløs uden problemer
![]() Redigeret af jugglerq - 02-Juni-2010 kl. 17:56 |
|
![]() |
|
amarone ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
Jeg havde da heller ingen problemer med den trådløse opdatering.
- Gider heller ikke (flere) problemer med trådløse dingenoter
![]() |
|
![]() |
|
beack ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-November-2009 Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Hmm... når jeg søger, så finder tv'et ikke nogen ny firmware
![]() Jeg har version 2005, som den stadig mener er den nyeste... Hvad har i andre opdateret fra? /Beack |
|
![]() |
|
![]() |
OK, da jeg prøvede at tilgå viera cast, så meldte den selv at der var kommet ny firmware, og at jeg ikke kunne komme videre uden at opdatere.
Så virkede det også for mig til sidst. /Beack |
|
![]() |
|
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
![]() |
Ny firmware 2407
jeg ved ikke hvad den gør bare til info.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
... flere Skype fixes..
D. 12 Juli skulle der være en ny opdateringer.
Jeg har ikke info om hvad der bliver opdateret for TV delen, men der er flere bugs fixes for Skype.
Mvh Redigeret af bimbobo - 05-Juli-2010 kl. 16:32 |
|
IT-supporter
|
![]() |
|
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
Ny firmware 2.408 er klar. Hold da op de spytter dem ud i en lind strøm
![]() |
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |