|
Pana GT30 Nye kanaler fundet ?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Juni-2012 kl. 22:42 |
Spørgsmål...
Jeg har Boxer TV i mit pana GT30 med modul direkte i tvet... mit GT30 siger konstant (nye kanaler Fundne) selvom jeg lige har kørt søgningen igennem.. Er det normal ?? Redigeret af iceman24 - 30-Juni-2012 kl. 22:43 |
|
![]() |
|
javilha ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2012 Sted: kbh Status: Offline Point: 455 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kan muligvis være det nye 4G telelenet, der giver dit tv lidt grå hår. Frekvenserne ligger lige lovligt tæt op ad tv frekvenserne. Jeg går ud fra, du trykker OK når skiltet kommer frem, så der blot opdateres. Men du kan gøre dette. Gå ind i menuen og slå den fra, så du ikke får denne info om nye kanaler. Når så først du læser om nye tilgængelige kanaler, vælger du blot "opdatér kanaler" manuelt i DVB-T opsætningen.
![]() Redigeret af javilha - 01-Juli-2012 kl. 17:53 |
|
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
|
|
![]() |
|
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
Havde ikke lige tænkt på det 4G pjat, da jeg bor på MORS nær Thy tror ikke vi har fået 4G her oppe endnu.. :D |
|
![]() |
|
hvis der er 4G dækning nær TV sende masten er det så nok til at forringe mit signal, eller skal det være 4G nær mig kun ?
|
|
![]() |
|
javilha ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2012 Sted: kbh Status: Offline Point: 455 |
4G signalet generer også dårligt skærmede antennekabler i beboelse med fælles anlæg. Her skal man købe kabler fra Stofa eller YouSee. Jeg sætter en gang i mellem en antenne til mit Panasonic for at se tv for sjov via DVB-T og også lige for at få opdateret eventuelle nye kanaler. Men på trods, at jeg bor på Amager og 4G nettet er startet op, så har jeg ikke oplevet noget og mine antenne kabler er skiftet til de nævnte kabler på kabelnettet.
Det kan selvfølgelig også være en fejl i nogle af de kanaler du abb på, som trigger softwaren i tv'et. Eller også blot en fejl i tv'et. Men slå det fra, for du kan altid gøre det manuelt med denne opdatéring.
![]() Redigeret af javilha - 01-Juli-2012 kl. 17:04 |
|
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
|
|
![]() |
|
Angående antenne kabler jeg nævner, så er det ikke de nævnte operatører, der fremstiller kablerne, men de har testet mange antenne kabler og de, der er fundet ok og i orden, får deres logo på pakningen.
![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |