recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pana GT30 tuner VS Strong 8410 tuner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pana GT30 tuner VS Strong 8410 tuner

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pana GT30 tuner VS Strong 8410 tuner
    Sendt: 19-Juli-2012 kl. 19:59
har på det sidste været meget utilfreds med mit billede kvalitet når jeg ser tv fra boxer på mit PAna gt30 med CI+ modul... 
billedet virker ikke særlig pænt meget grov i det og ikke så pænt..

prøver så nu her til aften en Strong 8410 HD boks samme antenne stik og igennem HDMI 

Billedet virker meget mere pæn og rolig i baggrunden.. ved de helt dårlige kanaler er billedet bare lidt mere blødt i det ??

er det total ulogisk det jeg synes jeg ser eller er det indbildning
Til top
tashda Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-November-2011
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tashda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2012 kl. 21:10
Det ér ulogisk... Men det er ikke indbildning..
Mange synes at billedet bliver "bedre", eller ihvertfald bedre at se på, når en boks tilsluttes.. Jeg har aldrig selv oplevet det med en DVB-T boks, men med Zaptor boks til Stofa TV kunne jeg ofte se forskel når den blev tilsluttet.. Og det var ofte til det bedre! :D
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu